E39_Cato Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 (endret) Endelig var dagen her! Tidligere i år hadde jeg denne bilen, men solgt grunnet huskjøp. Nå er den tilbake! Sist jeg hadde den kjøpte jeg bilen for vrakpant, monterte full M-tech. Sorte DE. M-tech ratt. +++ Denne gangen er økonomien skikkelig på plass, hus i boks og alt på stell nå er plan at den blir boende hos oss! Har en lilla delebil stående som kommer til og ofre litt småting til denne før den forsvinner til de evige jaktmarker. Plan foreløpig er ihvertfall: * Få bilen eu godkjent * M interiør * større motor * hvite blink bak * litt stereo * xenon evt led * rydde litt og generell service. Dette blir bruks slede, og skal få lov til å smake på salt og snø. Skal også få oljebehandlet den når rusten er tatt heldigvis veldig bra, men noe i bakkant av kanaler. Racing Dynamics hjula kommer også på fortløpende! Her er også bilder av hvordan den så ut når jeg kjøpte den forrige gang Og holde ting kjedelig er liksom ikke helt meg, så måtte prøve å sette mitt lille preg på den. Det ble en del bilder! men er dere som meg så syns dere det er helt okei! =) Endret November 6, 2015 av Cato525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 6, 2015 Forfatter Share Skrevet November 6, 2015 Tusen takk mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Ser du har hatt mange biler på Facebook til salgs, har du drevet med kjøp og salg? Digg at den er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Ja har kjøpt og solgt litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Se her, ja! Var synd å se at du solgte den og blir morro å følge med videre Fin bil med fine planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Der var tråden ja og bilen er tilbake i de rette hende følger med videre her ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 7, 2015 Forfatter Share Skrevet November 7, 2015 Der var tråden ja og bilen er tilbake i de rette hende følger med videre her ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Koselig å høre! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Kommer til å følge med her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Jeg følger også med her igjen, cato er faen så grei, jeg og 3 kompiser var stranda i Tønsberg, pga Volvoen vi kjørte så gikk converteren eller kassa i stykker, en liten post på e34 gruppa på Facebook var alt som måtte til og etter 15 min var cato der. Må si tusen takk nokk en gang! Fortsettelse på historien var at vi kom oss hjem med leiebil til 450kr og opp igjen med trekkbil, bilhenger og reserve nøkkelen så vi fikk henta bilen, var hjemme kl 3 ish i natt. 9 timer reisetid opp og ned pluss 6 timer venting på div bergningsbil og forsikring som ikke fikk ut leiebil. Heldigvis jobbet jeg for sixt og fikk ordna oss en på 30 min;) Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 fulgte med på den lilla 525'en og denne før den ble solgt, så følger med videre åssen motor planer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Bare hyggelig å kunne hjelpe til Rani godt dere kom dere hjem og fikk hentet bilen igjen også! Er noe herk når sånt skjer! Ang motor planer Clutch så snuser jeg veldig på v8. Har funnet alpina b10 jeg vurderer, men må ha bort litt biler hjemmefra først. 7 biler I gården tar litt plass! S54 hadde også gjort seg, men det blir liksom litt annen prisklasse igjen :/ Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 V12 hadde vært digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Er ikke noe glad I v12 :/ Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Er ikke noe glad I v12 :/Med mindre det er turbo hehe [emoji14] fiks deg alpinaen fins masse skriv på motor konvertering, hvis ikke vil jeg ha motoren [emoji14]Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå