Daniel. Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 6 minutter siden, Shattered skrev: Bensin kommer ikke på tale etter å ha sett Gabz' 520ia Den bilen er et dårlig eksempel! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 Heldigvis var det bare en svær lekkasje og en dyse som ikke var tett, haha. Måtte på biltema en tur, så ordna vi biffen Djwik hater denne motoren over sitt lik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 kjøp deg e46 316 bensiner du (Y) da slepper du tenke på disse problemene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Ja, disse problemene slipper du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2016 2 timer siden, Freakshow skrev: kjøp deg e46 316 bensiner du (Y) da slepper du tenke på disse problemene Hatt den problembilen en gang alt. Orker ikke kjølevæske overalt hele tida og en bil som bruker mer enn en 530d på mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Ingenting nytt her enda, men har avtalt med en her inne at jeg skal se på bilen hans, blir tidligst om ca 3-4 uker, og han skulle vurdere å ta min i innbytte Så vi får se! 😎 Hvis jeg ikke bytter bilen, blir det nok fiks, tror det er lettere å bytte døra enn å fikse låsen skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 (endret) Skulle hjem og legge meg. Helt plutselig uten forvarsel nekta bilen å gå, jeg lå mellom noen biler i ca 50, kasta på nødblink og kom meg ut av veien. Der stoppa det, samme symptomer som da TDS stoppa, men 320d'en går rundt, men det er ikke sjans for å starte igjen, haha. Så, vi får henta den og kjørt diagnose i morra (jævlig seint å kuke nå, vil sove jeg). etter arbeidstid. I verste fall havner den på verksted hos Daniel og blir solgt i deler. Eventuell utgift som dieselpumpe i tanken gir et sånt utfall. Hååååper det er noe kuk som blatt fatteri eller liknende i stedet for, men jeg er bombesikker på at det ikke er så enkelt Bilen er eu til sommeren 17, så er trist å vrake den også Jeg vet ikke enda, siden jeg ikke er magisk er det ikke noe jeg får gjort (heldigvis er gamlingene tilgjengelige med to biler, ellers hadde det blitt kaotisk i morgen). Denne var i det minste ikke tom for olje da det stoppa Ingen lamper som blinka eller noe sånt. Endret Februar 18, 2016 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 E46 vettu Får handle deg ordentlig bil igjen, du! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Funnet feilen, konkludert med at det ikke er noe å redde! Bilen forsvinner i kveld, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 REST IN POTATOS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Hvis den.blir henta nå, blir den redda 😂 hvis ikke blir den most som ei potet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 ble det no ny bil? siden denne er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Guess what? Etter seks timer og ca 4300 henvendelser på Facebook, ble bilen henta. Hadde avtale kl 20, men klarte å utsette til 21 fordi jeg var treg. Kjøpte bil, så ble denne henta rett etterpå. Hva har jeg kjøpt? Det spiller ingen rolle! Tråd på nye kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 Oppdatering! Han som kjøpte denne av meg har fått den til å gå, ordna dør/bakluka (ville ikke opp den heller) og faktisk solgt bilen videre da han innså hva han hadde kjøpt Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte e39 igjen!! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå