Gå til innhold

Shattered's andre E46 - "Lynet"

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Freakshow skrev:

kjøp deg e46 316 bensiner du (Y) da slepper du tenke på disse problemene

:-({|=

Hatt den problembilen en gang alt. Orker ikke kjølevæske overalt hele tida og en bil som bruker mer enn en 530d på mila ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting nytt her enda, men har avtalt med en her inne at jeg skal se på bilen hans, blir tidligst om ca 3-4 uker, og han skulle vurdere å ta min i innbytte :D Så vi får se! 😎 

Hvis jeg ikke bytter bilen, blir det nok fiks, tror det er lettere å bytte døra enn å fikse låsen skikkelig :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hjem og legge meg. Helt plutselig uten forvarsel nekta bilen å gå, jeg lå mellom noen biler i ca 50, kasta på nødblink og kom meg ut av veien. Der stoppa det, samme symptomer som da TDS stoppa, men 320d'en går rundt, men det er ikke sjans for å starte igjen, haha.
Så, vi får henta den og kjørt diagnose i morra (jævlig seint å kuke nå, vil sove jeg). etter arbeidstid. I verste fall havner den på verksted hos Daniel og blir solgt i deler. Eventuell utgift som dieselpumpe i tanken gir et sånt utfall. Hååååper det er noe kuk som blatt fatteri eller liknende i stedet for, men jeg er bombesikker på at det ikke er så enkelt :huh:

Bilen er eu til sommeren 17, så er trist å vrake den også :-({|=Jeg vet ikke enda, siden jeg ikke er magisk er det ikke noe jeg får gjort (heldigvis er gamlingene tilgjengelige med to biler, ellers hadde det blitt kaotisk i morgen).

Denne var i det minste ikke tom for olje da det stoppa :lol: Ingen lamper som blinka eller noe sånt.

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guess what? :lol:
Etter seks timer og ca 4300 henvendelser på Facebook, ble bilen henta. Hadde avtale kl 20, men klarte å utsette til 21 fordi jeg var treg. Kjøpte bil, så ble denne henta rett etterpå.
Hva har jeg kjøpt? Det spiller ingen rolle! Tråd på nye kommer! :D

12769585_10207689856418638_187711077_n.j
12736297_10207689862418788_1347132697_n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Oppdatering! Han som kjøpte denne av meg har fått den til å gå, ordna dør/bakluka (ville ikke opp den heller)  og faktisk solgt bilen videre da han innså hva han hadde kjøpt :lol:

Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte e39 igjen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...