Freakshow Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 #prayforshatteredsdoor2016 bahahahahahahhahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Hadde bare kjøpt en brukt dør om jeg var deg, jeg Huffameg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Hadde bare kjøpt en brukt dør om jeg var deg, jeg Huffameg.. Ingen som var ute til salgs i samme farge nå :O Så, tar vel 2-3 dager før jeg kan gå inn riktig side tenker jeg, må vel skru ut passasjersetet for å lage ekstra plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 bahahahahahahhahahahaha Ey, dere er slemme :stupid: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Prøv å kjør bilen skikkelig god og varm, og la varmeapparat gå skikkelig badstue-varmt. Hadde lignende symptomer på e81 etter at jeg lot vindu stå åpent under monsunregnet i høst. I tillegg til dør slet jeg ogå med at seteryggen ikke gikk i lås - skikkelig trafikksikkert osv... En times kjøretur var nok til å få tint opp og tørket opp, og nå er det kaldt her igjen - ingen problemer har oppstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Jepp, har stått mange nok ganger med hårføner - problemet nå er at døra på magisk vis har låst seg fast, helt stuck. Så har bestilt ny ting nå, så får vi se om det løser seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Ey, dere er slemme :stupid: you reap what you sow mister! :* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Tøys! Spent på å se om døra vil opp etter en liten tur i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Jeg skal be for deg og døren før jeg legger meg!#prayforshatteredsdoor2016 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2016 Jeg skal be for deg og døren før jeg legger meg! #prayforshatteredsdoor2016 :stupid: [-X Video, dårlig kvalitet/lys. https://www.facebook.com/1059229806/videos/10207378617717865/ Vet ikke om dere får åpna den engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Får åpnet videoen ja [emoji14] Sånn har jeg holdt på i min bil også xD men da var bare døren fryst fast. Fiks R'en i etternavnet ditt! [emoji23] Den er irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Æsj, hadde håpet at det kun var video, ikke noe med Facebook å gjøre det er meninga å ha det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Last opp på YouTube ellerno neste gang da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 Tar bare 50 ganger så lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 (endret) Fikk meg dørlås i dag. Skal se på det med mekanikeren til helga Da blir nok lyktene bytta også, og kaaaanskje vi får tatt toppdekselpakninga, hvis han andre mekanikeren er der Endret Januar 6, 2016 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå