Gabz Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Pffft, tull og tøys Fikset høyden for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) stakkars bil coilovers og anna senk hører hjemme på banebil i mine øyne jeg vil ikke ødelegge min touring med senk Endret Mars 25, 2016 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Original msport skal hugges som original msport! Så enkelt er det Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Dere har blitt for gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 18 minutter siden, Gabz skrev: Dere har blitt for gamle Pfft, du kommer etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Gamle ja...Mercedesen er nok ikke langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 4 timer siden, Gabz skrev: Dere har blitt for gamle mulig det men jeg ser fortsatt ikke poenget i å senke en bil som er helt perfekt er jo bare bortkasta penger i mine øyne e39 touring arctic truck burde det egentlig vert bare veien over der jeg har verksted tar jo livet av alt som heter understell å senkesett/coilovers er jo som å kjøre på konstant vaskebrett til tider Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Haha, på den veien der så skal jeg ikke si så mye Men utseendemessig har M-sport understell mye å gå på i min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 Ikke stort som skjer med denne bilen enn at den bare blir brukt men i kveld sånn rundt 9 skulle jeg en tur på butikken starta bilen rygga ca 1 meter å merka at den var tung på rattet og batteri lampa lyser da var selvfølgelig den jævla vifte reima ryki det passa jo bra Not fikk ut reima bare ved å dra litt den Fullstendig opp spist reim kjørt med i ca 10-12000km etter bytte Trucktec reim fra koed Mistenker at strammehjul eller løpehjul har skylda klarte å få komme til løpehjul under dynamo og den gikk rundt men hadde ruglete overflate( stålhjul) ikke plast så dette må jeg prøve å få tak i i mårra siden bilen må brukes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Kjedelig når sånn skjer. Fikk omtrent det samme problemet på min e61 i vinter. Synes og det er trangt oppi disse dieselmotorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 (endret) Det er dritt, ja.. Heldigvis ikke så veldig fæl jobb da Deletilgang er dog kanskje ikke den beste i helgen. Endret April 16, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 4 timer siden, Gabz skrev: Det er dritt, ja.. Heldigvis ikke så veldig fæl jobb da Deletilgang er dog kanskje ikke den beste i helgen. Var faktisk ikke mulig og oppdrive noen reim i Vestfold i dag nærmeste som hadde reim var bilxtra i Askim så ble til at jeg bestilte viftereim sett med stramme hjul å løpehjul og AC reim og 1 reserve vifte reim sånn for sikkerhet skyld med tanke på hvor lett det var å oppdrive i dag så de delene får jeg på mandag 6 timer siden, sveigis skrev: Kjedelig når sånn skjer. Fikk omtrent det samme problemet på min e61 i vinter. Synes og det er trangt oppi disse dieselmotorene. Det passer som regel dårlig når enn trenger bilen Er trangt mellom motor å radiator hjelper litt å ta av vifte og viftekappe 520d som gabz har er jo 4er motor i er mye bedre plass der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Du trenger jp egentlig ikke bilen, fattern din kommer seg på jobb med bussen. Men enig, det er ukult når sånt skjer, så tror vi bytter mine snart også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Må ha den i orden uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå