Djwik Skrevet Februar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2017 Er fremdeles fornøyd med dab adapteret jeg monterte i bilen til nå har jeg bare hatt fjern kontrollen løs i bilen men bare sånn tilfeldig i kveld så sjekka jeg om den passa i askebegeret utrolig nok passa den flush - 1cm på lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 Det ble jo en grei løsning det, disse bilene er alt annet enn DAB-vennlige. Får du faktisk hørt på satelittkanelene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 det har jeg faktisk ikke testet men det skal jeg gjøre i mårra er det nermeste jeg kan få det som jeg vil uten å legge tusen vis av KR i det hvis det skulle kommet en ny radio modul til E39 med dab+ og støtte for DSP så hadde det vert den endelige løsningen men det ville kostet mer enn det smaker Men for meg så funker dette bra er relativt bra dab dekning i Vestfold jeg har ikke kjempe store forventninger til radio bare jeg får hørt på de kanalene jeg vil så er det helt greit slukking av FM nettet er ja helt på trynet men det gjør jo at dab nettet Må bli bedre å bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Som @awt lurte på ang. Om mitt dab adapter fikk inn signal fra de satellitt kanalene den tok inn kan bekrefte at det gjorde den ikke men alle andre vanlige dab kanaler fungerer som de skal Freakshow og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 Jo mer jeg ser denne bilen... tosk... hahaha! Neida, skal si jeg er fornøyd nå, men kjenner E39'en sitter laaangt inn i sjela. Moro med adapter, Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Får i hvertfall hørt på de radio kanalene jeg vil da nrj Norge, p6 rock, p10contry, Radio Norge de det stortsett går i Så lite jeg bruker min egen bil så holder det med radio for min del har ikke engang brukt CD veksleren siden jeg kjøpte bilen eneste jeg bruker BT til er handsfree tror jeg har 1 sang eller no på Tlf som lå inne på Tlf når jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 13 timer siden, Shattered skrev: Jo mer jeg ser denne bilen... tosk... hahaha! Neida, skal si jeg er fornøyd nå, men kjenner E39'en sitter laaangt inn i sjela. Moro med adapter, Daniel tenker det samme hver gang jeg ser bilen te Daniel! xD din tosk xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 10 timer siden, Freakshow skrev: tenker det samme hver gang jeg ser bilen te Daniel! xD din tosk xD Godt du ikke ser den så ofte da! E61 er fine saker, men E39 er e39... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 28, 2017 Share Skrevet Februar 28, 2017 Ja e39 er e39 og e61 er en helt annen liga :). Neida e39 er fine biler som jeg liker godt uten tvil. Fin løsning du hadde på DaBen ,den likte jeg godt. Som det nevnes er det ikke alltid greit å få dette nymotens greiene når det gjelder radio,til å harmonere med eldre ting. Og skal enn det koster det skjorta .:( Freakshow og Djwik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 Er veldig fornøyd med daben nermeste jeg kommer et rimelig integrert system som også har Aux funksjon men får å bruke den må jeg legge Aux ledning bak til dab adapteret evt om det finnes en 3,5 Jack plugg med BT mottaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2017 Byttet batteri i dag Det som sto i bilen var blitt svakt å måtte lades ukentlig også har @Shattered lånt bilen da dynamoen hans på E61 har ryki å sluttet å lade så den blir bytta i mårra kveld om den har kommet Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå