BjornarHS Skrevet Mai 11, 2017 Share Skrevet Mai 11, 2017 Fin "arbeidsplass" det der tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mai 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2017 Fikk gjort litt småting i Quell også. Bøyde til bremserør over torpedo vegg. Det var 8 cm for langt når jeg var ferdig å bøye det til. Så jeg måtte kappe å flense på nytt.(orginal rør) Postmannen var og innom med clutchsylinder. Så fikk sammen resten på pedalsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mai 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2017 On 11.5.2017 at 13.43, BjornarHS skrev: Fin "arbeidsplass" det der Her har jeg hatt mye kvalitetstid de siste 8 årene. Mest brukervennlige rommet på bruket 👍 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Flott arbeid, som vanleg Men du? Korleis flenseverktøy bruka du? Skulle hatt meg eit slikt sett eg og, men veit ikkje ke so fins dar ute til oss vanlige amatørar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mai 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2017 20 timer siden, RF91 skrev: Flott arbeid, som vanleg Men du? Korleis flenseverktøy bruka du? Skulle hatt meg eit slikt sett eg og, men veit ikkje ke so fins dar ute til oss vanlige amatørar Jeg kjøpte ett på EBay for mangen År siden, Eastwood company står det på det. Men Biltema sitt er identisk. Dette har vært mye brukt og er meget fornøyd med det. Kjøpte mitt andre flensesett hos Biltema, det bruker jeg for å flense røret mens det henger på bil, feks når man må skjøte ett rør. Dette fungerer også veldig bra.http://www.biltema.no/no/Sok/?query=Koningsverktøy verktøy nr 1 og 3 er det jeg bruker 👍 Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Juni 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2017 Nye lykteringer..dukket plutselig opp på EBay. 4 for 550kr var jo helt topp 🙃 Er så smått begynt å renovere ledningsnett. Ikke store greiene, men blir å teipe opp på nytt. Ellers prøver jeg å finne noen som kan lakkere til en fornuftig pris. Håpet er fremdeles å få lakk på den før vinteren. Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet August 31, 2017 Forfatter Share Skrevet August 31, 2017 Da er det å få surret seg til å levere den på lakk. Høsten er i anmarsj så da er det ikke så mye annet å finne på en å skru gammel BMW 😳 Kjenner det er greit å ta det litt i etapper istedet for å gå seg lei med ett løpende prosjekt. Målet er definitivt og få den på veien til neste sommer. wSax, danskiii, JE og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet September 1, 2017 Forfatter Share Skrevet September 1, 2017 Feirer 20000 visninger med litt klarlakk 👍😉 lagunilla, JE, volvobrage og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch_ Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Her var det mye flott arbeid ! Inspirasjon tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 Nettopp lest gjennom hele tråden, kan ikke si meg annet enn UTROLIG imponert! Lyst å gjøre likt med E34en min, men du å dæven å mye arbeid og ikke minst penger Står utrolig respekt til dette! Følger her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet September 11, 2017 Forfatter Share Skrevet September 11, 2017 On 7.9.2017 at 18.07, Zeveren skrev: Nettopp lest gjennom hele tråden, kan ikke si meg annet enn UTROLIG imponert! Lyst å gjøre likt med E34en min, men du å dæven å mye arbeid og ikke minst penger Står utrolig respekt til dette! Følger her! Ja det har røket noen lønningsposer her 😂 Og det ryker nok noen til. Har prøvd å ikke spore helt av,og heller legge tid å penger i karosseriet i første omgang. Så får "tilbehøret" komme etterhvert. Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2017 Da begynner det å nærme seg lakk. hadde en LE lippe liggende med en liten sprekk rundt midtre skruefeste. Den manglet også innfestning på ene siden. Etter mye frem og tilbake så kappet jeg ut feste fra den orginale lippen. Mye sliping og fresing/ forbehandling for å så lime dette sammen. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2017 Møkka jobb grand delux🙄🙄gammel lakk var seig som fy. Sliping og vasking med tynner 🤢 Henge lippe på eier.. men kledelig lippe på bil 👍 sAlnes og JE reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 27, 2017 Share Skrevet Oktober 27, 2017 Drittjobb som må gjerast, men du får igjen for da når bilen står ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2017 1 time siden, RF91 skrev: Drittjobb som må gjerast, men du får igjen for da når bilen står ferdig Resten får lakkmannen ta seg av 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå