Gå til innhold

vær obs på finn-annonse


stig.
 Share

Anbefalte innlegg

kjøpte tåkelys av han, fikk til feil side, å han gidder ikke å svare noe mer, så passe useriøs, er ikke snakk om mange kr, men kan være greit å være obs på sånne folk som han.

 

 

han heter Einar Heggelid Jørgensen , bor i Porsgrunn og driver å selger unna no E38 deler

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=59062927&searchclickthrough=true&searchQuery=t%C3%A5kelys%20e38

Endret av Saltkjelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Tåkelys høyre side front 200.-'

 

Fikk du venstre tåkelys? 

 

Elendig topic, samt en tråd om et feil tåkelys for 200kr, er vel på kanten. 

yepp fikk til venstre, å har prøvd å kontakte han noen ganger, ikke får jeg igjen noen penger å ikke er han interisert i å ta det tilbake.

 

nei du jeg bryr meg pent lite om de hundrelappa det tåkelyset kosta + frakt, men han er jo tydligvis av en karakter som synes det er helt greit, å det sier jo en hel del om han som person spør du meg ;-) så med tanke på at han driver å selger masse annet så kan det jo være greit å være litt obs på det.

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke har greie på det og tok feil?

det er forsåvidt også helt greit, men ingen unnskylding for å ikke svare etc etc

 

som sagt for min del er det nå litt et fett, det er ikke de 350kr jeg måtte gi for tåkelys ink frakt som ruinerer mnd budsjettet mitt :-P men kjedelig om noen andre skulle blitt lurt med noen av de dyrere tingene han selger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...