Gå til innhold

Da har jeg bestilt meg ny x5


modus
 Share

Anbefalte innlegg

Jupp etter mye om og men..den ny b47 med 231 hk og 500nm.

 

msport hvit.

Alt utstyr utenom b&o anlegg natt kamera og adaptiv crus kontroll.

Natt kamera og aktiv cruise er jo nesten et must. Natt kamera har reddet fattern flere ganger på kveldstid/vinterstid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg stusser hver gang jeg ser en brukt x5 uten active cruise, dette er jo snart standard på middels utstyrte mellomklassebiler. Bmw må jo være den premiumprodusenten der minst biler leveres med dette. Hvor mye koster det ekstra å få med det? Tipper det hjelper når bilen skal selges engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg stusser hver gang jeg ser en brukt x5 uten active cruise, dette er jo snart standard på middels utstyrte mellomklassebiler. Bmw må jo være den premiumprodusenten der minst biler leveres med dette. Hvor mye koster det ekstra å få med det? Tipper det hjelper når bilen skal selges engang.

ca 22000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du vil ha mer igjen for Active cruisekontroll enn night vision den dagen bilen skal selges.

Nå er jeg i utgangspunktet ikke noe fan av å kjøpe utstyr som man ikke trenger bare for at bilen skal være "lettsolgt", men når det gjelder akkurat Active cruisekontroll hadde jeg likevel sterkt vurdert det.

Om jeg skulle handle bil (i denne klassen) i dag, hadde nok dette vært en dealbreaker for min del, men night vision, bakseteunderholdnig og slike ting kunne jeg fint klart meg uten.

 

Uansett hva du velger så ender du nok opp med en helt fantastisk bil, så gratulerer med kjøp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du vil ha mer igjen for Active cruisekontroll enn night vision den dagen bilen skal selges.

Nå er jeg i utgangspunktet ikke noe fan av å kjøpe utstyr som man ikke trenger bare for at bilen skal være "lettsolgt", men når det gjelder akkurat Active cruisekontroll hadde jeg likevel sterkt vurdert det.

Om jeg skulle handle bil (i denne klassen) i dag, hadde nok dette vært en dealbreaker for min del, men night vision, bakseteunderholdnig og slike ting kunne jeg fint klart meg uten.

 

Uansett hva du velger så ender du nok opp med en helt fantastisk bil, så gratulerer med kjøp. :)

Takker :) blir fort svimlende priser hvis man bare pøser på med utstyr.

 

Nå har jeg nettopp solgt en 2013 e70 og det som 9 av 10 spurte om var 1.webasto 2. 7-seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...