modus Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Som det står i overskrift..Gleder meg som en unge:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Gratulerer så mye med nydelig familievogn! ble det 25d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Jupp etter mye om og men..den ny b47 med 231 hk og 500nm. msport hvit. Alt utstyr utenom b&o anlegg natt kamera og adaptiv crus kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Samt vinterdekk på 19" orginal msport felger og 21" performance felger type 599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Jupp etter mye om og men..den ny b47 med 231 hk og 500nm. msport hvit. Alt utstyr utenom b&o anlegg natt kamera og adaptiv crus kontroll. Natt kamera og aktiv cruise er jo nesten et must. Natt kamera har reddet fattern flere ganger på kveldstid/vinterstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Natt kamera er noe jeg lurer på om jeg skal tilføye..men Activ krus trenger jeg ikke her oppi Nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Sikker på at det ikke er verdt det? er innmari kjekt, selv om du ikke får brukt det hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Natt kamera er noe jeg lurer på om jeg skal tilføye..men Activ krus trenger jeg ikke her oppi Nord Gjør det, morsomt med slike leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Må si jeg stusser hver gang jeg ser en brukt x5 uten active cruise, dette er jo snart standard på middels utstyrte mellomklassebiler. Bmw må jo være den premiumprodusenten der minst biler leveres med dette. Hvor mye koster det ekstra å få med det? Tipper det hjelper når bilen skal selges engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Gratulere med bøs bil forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Må si jeg stusser hver gang jeg ser en brukt x5 uten active cruise, dette er jo snart standard på middels utstyrte mellomklassebiler. Bmw må jo være den premiumprodusenten der minst biler leveres med dette. Hvor mye koster det ekstra å få med det? Tipper det hjelper når bilen skal selges engang. ca 22000 laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Samt NV koster ca 23000 Fikk pris på performance styling sett til bilen...fikk hakeslepp..62000 med montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Jeg tror du vil ha mer igjen for Active cruisekontroll enn night vision den dagen bilen skal selges.Nå er jeg i utgangspunktet ikke noe fan av å kjøpe utstyr som man ikke trenger bare for at bilen skal være "lettsolgt", men når det gjelder akkurat Active cruisekontroll hadde jeg likevel sterkt vurdert det.Om jeg skulle handle bil (i denne klassen) i dag, hadde nok dette vært en dealbreaker for min del, men night vision, bakseteunderholdnig og slike ting kunne jeg fint klart meg uten. Uansett hva du velger så ender du nok opp med en helt fantastisk bil, så gratulerer med kjøp. Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Jeg tror du vil ha mer igjen for Active cruisekontroll enn night vision den dagen bilen skal selges. Nå er jeg i utgangspunktet ikke noe fan av å kjøpe utstyr som man ikke trenger bare for at bilen skal være "lettsolgt", men når det gjelder akkurat Active cruisekontroll hadde jeg likevel sterkt vurdert det. Om jeg skulle handle bil (i denne klassen) i dag, hadde nok dette vært en dealbreaker for min del, men night vision, bakseteunderholdnig og slike ting kunne jeg fint klart meg uten. Uansett hva du velger så ender du nok opp med en helt fantastisk bil, så gratulerer med kjøp. Takker blir fort svimlende priser hvis man bare pøser på med utstyr. Nå har jeg nettopp solgt en 2013 e70 og det som 9 av 10 spurte om var 1.webasto 2. 7-seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Adaptive cruise er et must synes jeg. og jeg bor også i nord;) laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå