flobben Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Grattis, ganske digg bil ja. Når får vi full tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Gratulerer igjen. Må få slengt inn noen bilder da så vi får se doningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Takker Skal ta noen bilder da den blir vasket..samt fått grill rammen som er krom lakkert neste Tirsdag. Ble sykt førnøyd med intriøret...Terra skinn med finline pure strukturerte lister figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 Legger ut noen bilder av ny doningen ESveen, KireS og sandersander reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Ser veldig bra ut Modus, spent på bedre bilder. ser at jeg burde ha rotet meg til bilder fra min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Grttis med ny X5. Stilig interiør. Har du byttet til sort X5 emblem? Hadde gjort seg med sort eksos også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Sexy bil, og flott interiør! Gleder meg til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Må si jeg er glad for jeg bestilte bilen med natt kamera da dette har reddet meg en gang fra å kjøre på elg samt at jeg har oppdaget elg i veikanten ved flere annledninger:) anbefales! figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Sommer sko på KireS, figgen, flobben og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå