JabE39 Skrevet November 19, 2015 Skrevet November 19, 2015 Hei! Skulle hatt tak i Kamaksel og veivakselgiver til E39 520i 2003 Touring (Facelift). Kunne noen vært engler å linket meg noen forslag?
Otis Skrevet November 19, 2015 Skrevet November 19, 2015 Du kan uten problemer finne det selv på koed.no eller gsbildeler.no
Kure Skrevet November 21, 2015 Skrevet November 21, 2015 Mulig bare jeg som har hatt uflaks, men styr unna de billigste til 100-150 kr. Fungert dårlig for meg...... Meeen...så er jo jeg så rar også da
E.C. Skrevet November 21, 2015 Skrevet November 21, 2015 Ingen hemmelighet at billige sensorer fra Ebay ikke funker som de skal.
Hpi Skrevet November 21, 2015 Skrevet November 21, 2015 Jeg kjøpte uoriginal temperatursensor for utetemp for et års tid siden. Den har hele tiden vist 2-3 grader for mye. Ikke veldig farlig men irriterende likevel. Nå har vinteren kommet til vestlandet og da er det greit at det stemmer. Kjøpte en original fra GS og den viser helt korrekt.
E.C. Skrevet November 21, 2015 Skrevet November 21, 2015 Hvis du vet at den alltid viser 2 grader mer så er det nå ikke så farlig. Når temperaturen svinger rundt 0 så må du uansett forvente at det kan være is på veien og kjøre deretter. Hjelper ikke at det fysisk er +4 grader, området kunne ha vært i skyggen i perioder og ha is liggende. Vet heller ikke hva som var ditt referansetermometer, men at det avviker litt er ikke helt uvanlig. At det er litt irriterende kan jeg dog skjønne. Verre med kam- og veivsensor som får DME til å tro at noe er feil som i sin tur får automatkassa til at tro at noe er feil og gå i limpmode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå