papertiger Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Gratulerer med nydelig F31! Helt riktig farge, spesielt i kombinasjon med M performance deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 23, 2015 Forfatter Share Skrevet November 23, 2015 Takk for det! Jaa, det var veldig tiltrekkende med de detaljene der, for noe "litt ekstra" Er jo kostbart å kjøpe på sånt selv, så kurant at det var både på fronten samt baklukespoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Jasså Jørgen, det ble F31! Gratulerer med flott bil med helt riktige farger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Pen bil du har handla Jørgen Jævlig bøs front på F3x!Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet November 23, 2015 Share Skrevet November 23, 2015 Gratulerer med kjempe pen bil. Driver å ser litt på f31 selv om dagen vis jeg får solgt e90'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Jasså Jørgen, det ble F31! Gratulerer med flott bil med helt riktige farger! Det ble det vettu Angrer ikke på det. En kompis var å så på en F11 for meg, men det var litt småpjask med den, samt gått en del, så ble litt betenkt ang den. Så dukket denne opp, og den måtte jeg bare ha Værste av alt, traff på den F11`n jeg tenkte å kjøpe, på tur hjem med F31......og det forsterket enda mere at jeg hadde gjort riktig valg Takk! Pen bil du har handla Jørgen Jævlig bøs front på F3x! Gratulerer! Takk takk:) Ja, fronten er en av de bedre på nyere BMW, i mine øyne! Gratulerer med kjempe pen bil. Driver å ser litt på f31 selv om dagen vis jeg får solgt e90'n Solgte min E91 to dager etter den ble lagt ut på FINN, så om man priser riktig så ryker de tvert. Er jo kjøpers marked om dagen, så er bare å prise seg pent nede blant de billigste med en gang, i stedet for å begynne høyt og gå ned, ned ned ned ned, og til slutt få selge for mindre enn det man kunne fått ved lav prising med en gang (Er min erfaring, etter å ha fulgt med en del på FINN siste 10 årene ;p ) -Roger- og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Knipset noen bilder de siste dagene. Teit med våte veier hele tiden, men ble da noen, samt et på snø, dagen etter jeg kom hjem. StigJ, Makky123, Frode D og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Det ble det vettu Angrer ikke på det. En kompis var å så på en F11 for meg, men det var litt småpjask med den, samt gått en del, så ble litt betenkt ang den. Så dukket denne opp, og den måtte jeg bare ha Værste av alt, traff på den F11`n jeg tenkte å kjøpe, på tur hjem med F31......og det forsterket enda mere at jeg hadde gjort riktig valg Takk! Så bra! BMW har truffet midt i blinken med F30/F31 så jeg tenker meg du er fornøyd Ikke dårlig at leppen var montert på også, lyst på slik selv, men finner ingen som er lik til E91 lci M-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Har vel aldri vært mere fornøyd med et "nybilkjøp" enn dette Nei, det var litt greit at de allerede var der Sparte man de kronene også Finnes vel tilsvarende til Lci også? Mener jeg har sett det på ebay ? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 nydelig bil jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Spotta bilen din på cars&coffee i Trondheim ikveld! meeget pen bil! Freakshow og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Strøkent (Y) har du montert spoileren på bakluka eller var den der når du kjøpte bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå