arne-vig Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Nydelig arbeid, hvor fikk du tak i h. Bakre innerskjerm fra, den skulle eg og hatt.. Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Veldig strøkent arbeid du gjør! Dette blir bra Takk Nydelig arbeid, hvor fikk du tak i h. Bakre innerskjerm fra, den skulle eg og hatt.. Sent from my iPad using Tapatalk Takk Det er org BMW del, kjøpte den (og masse annet) av en kar som hadde avslutta e30 prosjektet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Fantastisk prosjekt, bra jobba så langt! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 (endret) Fantastisk prosjekt, bra jobba så langt! Følger med Takk Fikk preppa ferdig og montert det reparerte taue festet, kommer bilde av montert feste seinere. Fortsatte så med å prøvemontere den nye bakplata for å sjekke at alt så ok ut, Deretter var det bare å sette i gang med den endelig monteringa. Ferdig sveisa og grunna en gang på alt bart metall Endret November 27, 2015 av JE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Sei meg, e du utdanna opprettar? Alt arbeidet ser jo proft ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Knallbra arbeid, gleder meg til fortsetningen, og ikke minst mer info og bilder av det noe utradisjonelle motorvalget ditt, i kombinasjon med 330 kasse.. tydeligvis planer om litt gamp i den gamle m10'en da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Knallbra arbeid, gleder meg til fortsetningen, og ikke minst mer info og bilder av det noe utradisjonelle motorvalget ditt, i kombinasjon med 330 kasse.. tydeligvis planer om litt gamp i den gamle m10'en da tipper han bare skal ha en org 318i med 6trinn jeg (neida ) til trådstarter, skakke ha deg twinturbo på m10'n a? har en med det stående i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet November 26, 2015 Forfatter Share Skrevet November 26, 2015 Sei meg, e du utdanna opprettar? Alt arbeidet ser jo proft ut Takk Nei er nok ikke oppretter Knallbra arbeid, gleder meg til fortsetningen, og ikke minst mer info og bilder av det noe utradisjonelle motorvalget ditt, i kombinasjon med 330 kasse.. tydeligvis planer om litt gamp i den gamle m10'en da Takk Blir vel ett par hester i den gamle m10`n skakke ha deg twinturbo på m10'n a? har en med det stående i garasjen Har det jeg trenger, takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Fantastisk flott arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet November 27, 2015 Forfatter Share Skrevet November 27, 2015 Fantastisk flott arbeid. Takk Der er bilen oppe i vippa og tippa over på siden. Noen som har tips om effektiv måte å få fjerne understellmasse? Har bruk vinkelsliper med stålbørste i hjulhusene, men det er sabla grisete og ganske tidkrevende. Er litt små rust å utbedre på undersiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet November 27, 2015 Share Skrevet November 27, 2015 Jeg brukte et høggjern på 15mm på min samt varma litt før jeg skrapa. Når man først har fått teken på det går det ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 27, 2015 Share Skrevet November 27, 2015 Jeg brukte et høggjern på 15mm på min samt varma litt før jeg skrapa. Når man først har fått teken på det går det ganske fort hoggjern er supert ja, feinsag med sånn skrapeblad funker og Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 27, 2015 Share Skrevet November 27, 2015 huggjern og propanbrenner er tingen. varm til massa akkurat begynner og svarte også skraper du, da ramler den nesten av av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 27, 2015 Share Skrevet November 27, 2015 Flott arbeid. Er du fornøyd med Punktsveisemaskin? Lurer på å kjøpe meg en slik. Holder på med akkurat samme prosjekt. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet November 28, 2015 Forfatter Share Skrevet November 28, 2015 Jeg brukte et høggjern på 15mm på min samt varma litt før jeg skrapa. Når man først har fått teken på det går det ganske fort huggjern og propanbrenner er tingen. varm til massa akkurat begynner og svarte også skraper du, da ramler den nesten av av seg selv. Takk for tips! Da får jeg teste huggjern og varmluftpistol i første omgang Flott arbeid. Er du fornøyd med Punktsveisemaskin? Lurer på å kjøpe meg en slik. Holder på med akkurat samme prosjekt. Sent from my iPhone using Tapatalk Takk Ja er veldig fornøyd med punktsveiseren, anbefaler å kjøpe en processorstyrt. Det er også lurt å handle kobber rundstenger på ebay for å lage et sett med lengre armer. Eneste negative er at den er litt uhåndterlig, og at den blir ganske fort varm og man må vente på at den skal kjøle seg ned før man kan fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå