ramstad123 Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Har et problem med fjernlysa mine. Når jeg kjører og har på fjernlysa, kan de plutselig begynne og blinke. Og det er bare fjærnlysa som blinker og ikke noe annet. Noen som har hatt lignende problem? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Dårlig rele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Rele er innebygd i lcm (lyskontrollmodul) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramstad123 Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2015 Så det er mest sannsynlig at lcm har fuck up? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Det er ikke uvanlig at det skjer på E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Jeg har vært borte i tilsvarende feilsymptomer, men da var fjernlyset til tider også vanskelig å slå av. Her var det fjernlysbryteren (hendelen) som var defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå