JonasD Skrevet Januar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2017 Fikk litt friskluft i dag. 👍🏻 Kristian og Loefald reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loefald Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Nydelig ta her Jonas! JonasD reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Gud, for en deilig lyd i denne! JonasD reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2017 Liten update. Skulle demontere registeret igjen da ulyden kom tilbake. Grunnen til dette håper jeg er slitte tannhjul. I samme slengen demonterte jeg turbo, grenrør og downpipe for å få dette lakkert i kjeramisk lakk. Oppdaget da at det hadde vært kjølevæske i eksosen, så måtte bare rive av toppen og se. Copperringpakninga var selvsagt i god stand, toppen også. Var litt værre med blokka, den hadde fått seg en fin sprekk der hvor ARP boltene festes. Så da ble det plutselig stress for å rekke GS treffet nå i Juni. Har kanskje funnet blokk. Rådelager, ramlager, stempelringer, ny toppakning er bestilt. Det blir å sende den nye blokka til Cylmo for planing, borring og honing. Skal også balansere veiva med clutch, svinghjul og hele pakka. Hadde forresten dårlig komp på cyl 5. Denne sprekken hadde vært der en stund, mest sannsynlig siden forrige mapping. Fikk en rar kurve på dynapacken og kompen regner jeg med er årsaken. Får også lakkert litt her og der i samme slengen, så jeg krysser fingrene for å rekke GS treffet. Det må være et av årets høydepunkt for oss. hsd og Loefald reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 13, 2017 Share Skrevet Mai 13, 2017 Har ei blokk liggende i garasjen jeg og om du trenger. Kan levere den på cylmo og om ønskelig, er bare en time unna det. Evt pris blir vi enig om på pm. Håper du får den sammen gjenn kjapt JonasD reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 15, 2017 Share Skrevet Mai 15, 2017 Denne bilen er så rå ,har igrunn ikke mer å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2017 Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 Vært mye jobb med bilen i det siste, alt var klart til GS treffet, men så gikk slavesyl til helvette på vei utover.. Statusbilde: liffi, Are., Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2018 Bilen vurderes solgt for den som er interessert. liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå