EDH_Performance Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Skrevet Mars 22, 2016 Fått sveist inn rundt begge bremserør gjennomføringer forann, kappet ut hele batteri kassa bak:) Så nærmer seg noe nå, må bare slipe og male litt så det ser litt ut:)
RF91 Skrevet Mars 22, 2016 Skrevet Mars 22, 2016 Var litt svenskekrom å finna der, ja! Tenk om ein hadde hatt ein av dei E30'ane på finn.no so e rustfrie
EDH_Performance Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Skrevet Mars 22, 2016 1 minutt siden, RF91 skrev: Var litt svenskekrom å finna der, ja! Tenk om ein hadde hatt ein av dei E30'ane på finn.no so e rustfrie Tror ikke det finns en eneste rustfri e30:) haha Skulle hatt en liten oppstramming på de tyske karosseri ingeniørene som bygde disse:) Men igjen...Hva kan en forvente av en 89mod som har rullet mye av sitt liv i Norges vakre saltlake:D
Gabz Skrevet Mars 24, 2016 Skrevet Mars 24, 2016 Går framover her EDH_Performance reagerte på dette 1
EDH_Performance Skrevet April 18, 2016 Forfatter Skrevet April 18, 2016 Blir snart oppstart på oppussingen, har vært i sør korea nå i kloss på 4 uker:D Så blir å sveise siste rest av rust, sveise om innsug og forhåpentlig bygge om til mekanisk dieselpumpe:) Noen som vet om biltilsynet henger seg opp i om man ikke har sideblink på framskjermene? Har nye skjermer uten lys og vil helst ikkr ha sideblink der...
Ivrig86 Skrevet April 19, 2016 Skrevet April 19, 2016 On 18. april 2016 at 6.05, EDH_Performance skrev: Blir snart oppstart på oppussingen, har vært i sør korea nå i kloss på 4 uker:D Så blir å sveise siste rest av rust, sveise om innsug og forhåpentlig bygge om til mekanisk dieselpumpe:) Noen som vet om biltilsynet henger seg opp i om man ikke har sideblink på framskjermene? Har nye skjermer uten lys og vil helst ikkr ha sideblink der... Umulig å si men veivesenet pleier som regel henge seg opp i det meste Blinklys er jo ganske "viktig" så tror nok bemerker det
BMW E30 325 Skrevet Mai 10, 2016 Skrevet Mai 10, 2016 Hva gjorde du i sør-korea, jobb, for hvem?:) ville hatt sideblink til bt, du kan jo kjøpe m3 speil med blink, og bytte speil etterpå
EDH_Performance Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Skrevet Juli 22, 2016 Har ikke skjedd veldig mye her siden sist....Vært mye andre prosjekter som har tatt tid:( Fikk svar på min søknad om effekt økning og denne er godkjent! Utregnet fra orginale hk/nm så ender jeg nok opp med ca 180hk og 350nm, da 350nm er maks. Litt positivt i hvert fall:D
EDH_Performance Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Skrevet Juli 22, 2016 Har også begynt litt på innsuget: Skal også kappe vekk den stygge vakuum pumpe klumpen på toppdeksel, da jeg har montert dynamo med egen vakum pumpe på Freakshow reagerte på dette 1
EDH_Performance Skrevet September 7, 2016 Forfatter Skrevet September 7, 2016 (endret) Tid for en liten update:) Holder på å konvertere motoren fra v-reim til multireim, brukt mye deler fra M54 motoren. Gjør dette for å spare plass, rydde opp i reimene og trenger kun å tenke på en reim. Måtte flytte servopumpen en del innover i bilen da det nye reimhjulet hadde mindre impress. Har montert dynamo med tilhørende vakum pumpe. Må ha noe å feste løpehjul i: Reimdriften blir seende noe sånn ut: Holder også på med en stor intercooler som fyller hele fronten og itilegg passer forann radiator fra e46. Intercooler blir en sammensetning av 3 små kjølere for å få arealet jeg vil ha. Tror ikke man får så mye mer intercooler areal enn dette:) Endret September 7, 2016 av EDH_Performance SuxXx reagerte på dette 1
EDH_Performance Skrevet September 22, 2016 Forfatter Skrevet September 22, 2016 (endret) Fikk gjort litt igår:) Tppdekselet nesten ferdig: Usikker på hvordan jeg skal gjøre med skriften og de stripene på toppdekselet...Tror alt forsvinner for så å lakke det med svart krympelakk? Ellers fikk jeg gjort litt på innusget og intercooler: Fikkk kappet av endetankene på intercoolerene og punktet alle 3 delene sammen. Passer veldig greit sammen med e46 radiatoren:) Endret Oktober 6, 2016 av EDH_Performance Freakshow og SuxXx reagerte på dette 2
23732 Skrevet Oktober 16, 2016 Skrevet Oktober 16, 2016 Blir bra dette her! Liker alt customarbeidet, så tror nok disse bilene her blir helt kanon EDH_Performance reagerte på dette 1
EDH_Performance Skrevet November 7, 2016 Forfatter Skrevet November 7, 2016 Da var det på tide med en liten update: Fått bygd sammen en ny mekanisk pumpe da den orginale er elektrisk... Modifiserte pumpehuset for mer tilbaketrekk av regulator arm: Freste opp i pumpehuset slik at jeg får mer avansering av tenning på turtall: Måtte da modifisere avanserings stempelet til å tillate mer vandring: Måtte modifisere kamplate holderen for mer vandring: Modifiserte også regulaor arm for større vandring: Shimset guvenøren: Modifiserte delivery valves: Måtte lage meg en holde da disse er fryktelig små! Letta guvenørvektene: Mekket sammen en overgang til jic kobling på tur siden på dieselen...Borret opp nippel slik at jeg får maks diameter på tur linen.
EDH_Performance Skrevet November 7, 2016 Forfatter Skrevet November 7, 2016 Intercooler ble nesten ferdig: Layout: Nesten ferdig: Luftguider for mest mulig jevn fordeling inn på intercooler! Luftguide på vei ut av intercooler! I bilen: danskiii og williamwiers reagerte på dette 2
RF91 Skrevet November 7, 2016 Skrevet November 7, 2016 (endret) Kor ha du lært alt detta her? Jobba du med pumper osv til vanleg? Eg syns da e vanvittig kult med slikt custom-arbeid Endret November 7, 2016 av RF91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå