bmwe46fan Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 (endret) Da har jeg gått til innkjøp av min første BMW 5-serie E39 som jeg lenge har drømt om. Synes det er rålekre linjer på denne bilen, og er en av de peneste 5-seriene som finnes. Bilen er fra 99 og er en 520ia, med orientblau metallic farge. Den er svært velholdt og det er ikke noe synlig rust på bilen, og har kun gått 167xxx km. Kjøpte den av en eldre mann, som hadde eid den de siste 11 årene. Utstyr på bilen: ABS-bremser Airbag foran Antiskrens Antispinn Cruisekontroll El.vinduer Elektriske speil Klimaanlegg Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Midtarmlene Multifunksjonsratt Parkeringsensor bak Radio/CD Sentrallås Servostyring Sommerhjul Stålbjelker Startsperre Takrails Vinterhjul Ting som allerede er gjort på bilen: Komplett LED interiørlys Trukket aux kabel bak originalspiller Montert angel eyes ringer på original lykter Fremtidsplaner for bilen: INNVENDIG Sportsratt Komplett skinninteriør/sportsseter Touch skjerm (navi/aux/usb/bluetooth) original bmw style Chrome ringer i speedometer UTVENDIG US Blinkers Angel eyes nye mørke lykter (DEPO/HELLA) Xenon lys Xenon tåkelys Svart grill med M-striper M fanger foran/bak Facelift baklykter Eksos 1-2 på hver side Bagasjelokks leppe (M5) Skiltlys LED LED ryggelys 19" sommerfelger (BBS m/ feit kant) (evt spacere) Sote rutene Leppe til frontfanger Slik så den ut da jeg kjøpte den: Bilder fra salgsannonsen Endret Mars 13, 2017 av bmwe46fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2015 kommer flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 (endret) Får følge med her! e39 er alltid morsomt! Endret Desember 18, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Gratulerer med lekker bil, følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 Gratulerer med E39! Fantastiske biler dette Gøy at du har samme årsmodell, motor, gir og farge som meg. Høres ut som den er i god stand, og digg med så lav kilometerstand. Spent på flere bilder både innvendig og utvendig. Nå vet ikke jeg hva du har av planer, men den "vanlige E39-oppskriften" er alltid en vinner. Senk, M-fangere, facelift-lykter og noen fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Får følge med her! e39 er alltid morsomt! Tusen takk skal du ha, skal poste flere bilder forløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Gratulerer med lekker bil, følger. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Gratulerer med E39! Fantastiske biler dette Gøy at du har samme årsmodell, motor, gir og farge som meg. Høres ut som den er i god stand, og digg med så lav kilometerstand. Spent på flere bilder både innvendig og utvendig. Nå vet ikke jeg hva du har av planer, men den "vanlige E39-oppskriften" er alltid en vinner. Senk, M-fangere, facelift-lykter og noen fete felger Tusen takk skal du ha! Så kult at vi har akkurat samme bil hehe har mange planer for den, og kommer garantert til å følge "oppskriften" din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Noen bilder fra min første uke som fersk BMW eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Var en tur i Polen og kjøpte noen julegaver til bimmern [emoji318] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Uuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Før: De nye DEPO LYKTENE Her, bytta ut den ene: FINITO [emoji56] Hadde også bestilt noen matt svarte "wide nyrer" som også ble satt på denne kvelden: Var veldig lett å få byttet disse. Kun et par klips som skulle løsnes, og så var det bare å sette inn de nye. Før: Nyrene: Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Hadde kjørt til flyplassen dagen før i møkkaværet med mye regn og skitt, så bilen så ikke ut :/ tok meg derfor en kjapp tur til selvvasken på ESSO og ga bilen en rask avspyling [emoji593][emoji102] Noen dusjebilder av bilen hehe Kjørte den inn på et p-huset for å få "tørket" litt, og tok noen raske snaps med mobilen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Her kommer oppdateringer i fleng. Det liker vi! Stå på bmwe46fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46fan Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 Var forresten innom Scandinano Solfilm i Drammen og fikk satt på lyktefilm i "smoked" styrke for å beskytte lyktene mot riper og steinsprut. Pluss at det ser litt tøffere ut med mørke lykter. Hadde også bestilt noen m-striper fra ebay som også kom i posten. Satte på disse, hva synes dere? [emoji57] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå