Bendik Kjellevold Skrevet August 28, 2016 Forfatter Share Skrevet August 28, 2016 Få oppdatere litt her igjen da, har ikkje gjort mykje på bilen i det siste men har fått montert GS Performance shortshift. Igår vart de å ta ferga over for å hjelpe @MarcusSteffensen å montere senk på nye bilen, i og med at artec felgane var av so blei det prøvemontering på min so no fekk ej litt meir motivasjon til å få felgane ferdig. Men 18" blir alt for stort, subba godt når eg kjørte den ut på plassen so må litt valsing til no snart BjornarHS, MarcusSteffensen, Ivrig86 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 griselekre felger det der! pft! 18" ekke for stort! det er perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Kjellevold Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 5 timer siden, Freakshow skrev: griselekre felger det der! pft! 18" ekke for stort! det er perfekt! Fekk lyst på felgane sjøl for å sei det sann E fint men synst e36 kler 17" bedre enn 18" Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 Noe news angående vingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Kjellevold Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 3 timer siden, BjornarHS skrev: Noe news angående vingen da? Den er ferdig lakkert å alt den Visst den skal bli montert med klossane må eg lime den å det he eg litt for dårlig trua på at det helde, vil helst ikkje at den ligge igjen på veien BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Tec7 så skal det vell holde? 🤔 Verre med lakken når den skal av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Kjellevold Skrevet August 30, 2016 Forfatter Share Skrevet August 30, 2016 5 timer siden, williamwiers skrev: Tec7 så skal det vell holde? 🤔 Verre med lakken når den skal av Blir vel rutelim eller nåke sann, visst det blir haha det problemet tek ej visst den skal av blir å prøve å lime den i løpet av dei neste dagane da MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 Har trua på at rutelim gjør jobben, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Kjellevold Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 Har då endelig fått montert vingen etter at den har støvet nede i garasja i nåke veke Endestussen skal vekk fortast mulig ser ikkje ut I løpet av neste veke håper eg kjem en pakke so burde vert bestilt for lenge sia MarcusSteffensen, Even Pladsen, williamwiers og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet September 9, 2016 Share Skrevet September 9, 2016 Ble helt rått me vinge og de kantfelgene! Bendik Kjellevold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Ble veldig rått ja Bendik Kjellevold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Kjellevold Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 Har da kjøpt ny bruksbil, sia e36`n skal vinterlagrast blei en e39 97 mod 520i so nærma seg 290k km e36`n skal på eu om nåke daga so blir den avskilta og lagra. har endelig fått tønna, so den blir lakkert og montert i løpet av vinteren Even Pladsen, MarcusSteffensen, thomaleo og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Kjellevold Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 Ikkje mykje som har blitt gjort i no i vinter på e36`n då alt av pengane går i e39`n og eu godkjenning. Fekk 16 2ar feil på den so har hatt nok og gjer på den i det siste. venta no på 2 foringa til stabstaget so håpe eg den blir godkjent iløpet av veka so blir det montert Ta Technix. Nåken so veit kva vegvesent vil sei om justerbare tårnlager ved godkjenning av senkesettet? No mot sommaren blir det mest sannsylig kjøpt dekk til oz futurane og nåken som he gode tips til kva dekk og dim til 9.5 og 10,5 som gir bra strekk ? ventar også på ny radiator, slure kobling til vifta, nye ngk plugga og ny lambdasonde da bilen går varm på tomgang og brukar kjølevæske. har også slite med at bilen har brukt opp mot 3l på mila og går dårlig so håpe det er lambdaen som har tatt kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 (endret) Ikke kjør på SVV med justerbare topplager med mindre du har tüv på de. Med mindre du møter en veldig grei og praktisk person blir det somregel spørsmål. Jeg kjørte først på SVV med røde tall på camber, noe som ikkje blei godtatt. Heilt ok. Spurte SVV om justerbare tårnlager, og fikk til svar at uten tüv går ikke det igjennom heller. Løsninga blei å montere justerbare topplager uten tüv, kjøre på 4 hjulskontroll med dem for å få grønne tall. Så montere tilbake igjen til originale topplager for å kjøre på visning. Monterte deretter justerbare topplagera igjen, men etter litt kjøring kom eg fram til at GSP sine er noe kinasøppel dem sikkert har fått produsert for under 200 lappen paret så da ble det originale igjen med shimsing av camber forran Endret Februar 15, 2017 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bendik Kjellevold Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 Hmm🤔hadde tenkt og prøve å sjå om eg hadde fått det gjennom. Greiast å ha fått det til uten og måtte skifte topplager 4gonga😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå