Cristoffer Roland Eriksen Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 (endret) Bmw E92 330D 2007 oppdatert 25/12.15 Har lenge hatt lyst til og kjøre på bane, Så i år etter og ha kjøpt en bmw e92 330d fikk jeg for første gang prøvd og kjøre på rudskogen. Kjørte beste tid på 1.56.7 (orginal) så da har jeg noe og gå ut i fra. gjorde mange feil og trenger mer trening på spor kjøring osv. Men så var det planene for neste år (2016) og frem over: *Chip - ok *fjærne dpf - ok *carbon panser - ok *lakkere kalipperne - ok *lakkere grillen - ok *vekt reduksjon - på begynt *ny bremse veske - *olje skift - *bytte gløde plugger - *swirl flap blanks - *nye bremse klosser - *front splitter - *carbon spoiler - *nye dekk - (*mulig jeg har glemt noe) Endret Desember 25, 2015 av speedyracing2.0 RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristoffer Roland Eriksen Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 (endret) oppdatering hva som allerede er gjort med bilen etter første bane kjøring. så etter første bane kjøring satte jeg meg ett mål om og kjøre 6 sekunder fortere til neste år rundt rudskogen. kan virke som mye, men kjørte ikke veldig bra og kan forbedres mye bare på kjøring alene. men har også gjort litt så ting med bilen som og lakkere kalipperne røde. Før: Etter Med vinter hjula på. lakkerte også grillen sort men beholt fronten i krom for att det skulle få en litt mere " orginal look " Endret Desember 23, 2015 av speedyracing2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristoffer Roland Eriksen Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 (endret) første steg i vektreduksjon: første steg i vekt reduksjonen ble og bytte ut panseret med ett M3 look panser i carbon fiber. ble overasket over att vektforskjellen var så stor Orginalt 17.4 kg Carbon 6 kg så litt over 11 kg vekt forskjell vist du regner med panser låser osv ble flyttet over til carbon panseret. veide også DPF `en til hele 9.5 kg ble erstattet med kansje 3 kg rør og div så ble vell 6.5 kg differanse. Endret Desember 23, 2015 av speedyracing2.0 JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Gratulerer med tråd på godbilen! kommer til å følge med her! Cristoffer Roland Eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Moro[emoji108] Følger med! Fin bil med bra første tid. Sent from my iPad using Tapatalk Cristoffer Roland Eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Tøft prosjekt, følger med Skal panseret lakkeres? Cristoffer Roland Eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristoffer Roland Eriksen Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 Tøft prosjekt, følger med Skal panseret lakkeres?Hei har lyst og lakkere det men det koster litt så det blir ikke gjort med det første. det neste som må gjøres er og bytte glødeplugger og sette inn swirl flap blanks samtidig Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Artig at du har laget tråd! 6 sekunder er en del. Men jeg tror nok den ekstra effekten, dekk og kjøretrening holder for å få det til. Jeg er ihvertfall klar for banetreff med gjengen neste år! Cristoffer Roland Eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Kult, mye har du hentet ut før og etter effekt? Bremsa den? Blinda EGR? Jeg har skremt opp min 118d 122hk 310NM opp til 408NM og 180hk. Fjerna dpf og egr Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk Cristoffer Roland Eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristoffer Roland Eriksen Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Kult, mye har du hentet ut før og etter effekt? Bremsa den? Blinda EGR? Jeg har skremt opp min 118d 122hk 310NM opp til 408NM og 180hk. Fjerna dpf og egr Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk Det er 231 hk 450 NM - (uten og ha hatt bilen på rullene) så skal det være ca 300 hk - 650NMSent fra min SM-G928F via Tapatalk bmw-e46-m3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristoffer Roland Eriksen Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Artig at du har laget tråd! 6 sekunder er en del. Men jeg tror nok den ekstra effekten, dekk og kjøretrening holder for å få det til. Jeg er ihvertfall klar for banetreff med gjengen neste år!Takk : ) det var vell kansje litt dristig med 6 sek men er som du sier effekt dekk kjøreretning:) gleder meg til neste år jeg å Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Kjøreretning har en del å si på rundetiden ja Kult prosjekt Sent from my iPhone using Tapatalk Cristoffer Roland Eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristoffer Roland Eriksen Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 (endret) Fikk en liten pakke fra ebay i går Kjekk tauekrok noe som kan være greit og ha når man skal kjøre på banen. Synes det er greit og ikke bruke originale kroken som er i metall og stikker ut. Fikk også Go pro HERO kamera Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Endret Desember 25, 2015 av speedyracing2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Følger med her ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Cristoffer Roland Eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cristoffer Roland Eriksen Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 (endret) Hadde bilen på vekta på BT for en uke siden for og se ogsån vekt bilen hadde da det varierer fra bil til bil på grund av ekstra utstyr osv så etter bytte av panser og bortfall av dpf så er vekta på 1580 kg med nesten tom tank tipper 10 - 15 L diesel. Så blir gøy og se hvor man havner ettervært Sent fra min SM-G928F via Tapatalk Endret Desember 29, 2015 av speedyracing2.0 Kjellsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå