Gå til innhold

Flobbens x5


flobben
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med lekker bil

Er lett å gå på en smell når lysten og muligheten er der.

Du har steget bra i rekken av flotte bmw'er.

Husker du hadde en S60 på samme tid som meg.

Det er vel 9-10 år siden. Ikke steget så mye jeg.

  

S60n ble solgt i des 2009 så ikke så lenge siden, ble byttet ut i en e90 lci 318d som jeg hadde til feb 2013 hvis jeg ikke husker feil. Blitt noen steg oppover ja, er veldig heldig sånn sett som har hatt muligheten til det. Krysser fingerene også at situasjonen blir sånn fremover.

Ja, det ble en skikkelig oppgradering, gratulerer.   :smile:

Har du noen planer for denne da?

Takk, oppgradering motormessig i alle fall.,Femmern er nok bedre å,kjøre, men tror jeg skal bli fornøyd alikevel.

Planer, nei egentlig ikke, men dekk pusheren min snakket om senking, 24" og tuning i første sms så må se om man klarer å holde presset på avstand. Skulle jo ikke gjøre noe med f11n heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24" ikke litt for ekstremt? Gikk for orginale 21" på min.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jo,24" er alt for stort, men han dekkpusheren mente 22" på f11 var det som måtte til, så må ikke høre på,alt han sier.

Tenker jeg skal prøve med 20" sommerhjula først. Tenker at de sikkert er bra nok for denne sommeren, hvis man ikke kommer over noe annet.

Må si jeg gleder meg veldig nå til å ta over. Har ennå ikke fått prøvekjørt en x5 heller. Så veldig spent på hvordan de er å kjøre. Har bare prøvesittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt snakk om felger, så her er mitt forslag.  :grin:

 

BBS SV i Satin black/Diamond Cut finish. Disse er 22x10,5 og 22x11,5. 

De finnes også i Satin Titanium finish.

 

Stilig! Er den litt senket også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kult ut det der, http://www.baanvelgen.com/wheels-bbs-sv-22-inch-bmw-e70-x5-f15-e71-f16-x6-satin-titanium 2000 euro, for felger, ca 25000.- bare for felger da. Så kommer dekk i tillegg. Blir jo noen kroner ut av det også :-P

Vi får se hva som skjer, i utgangspunktet tenker jeg for engangsskyld å la bilen være urørt. Selv om jeg har bedt de om å fjerne x5 merket bak, samt 3.0d xDrive merket på siden av bilen. Også ser gloss ind grill http://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1124040ganske fint ut også. Selv om jeg er litt mer usikker på hvordan det blir på svart bil. Denner har jo også en del chrome i ledlampene, så kanskje det er finest slik det er i dag.

Endret av flobben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bekreftet, 9.Jan blir hente tidspunkt :-)

Ellers så har han som sitter ved siden av meg på jobben fortiden salgsansvar for Ac schnitzer i Norge, skal man høre på hans ideer så kan det bli en smule dyrt.

22" smidde sommerhjul, ca 60lapper, eksos 15lapper osv.

Tror jeg må ta med meg øreproppene og spotify på jobben fremover :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...