Gå til innhold

Xdrive? Med eller uten?


Plexus
 Share

Anbefalte innlegg

Har Hakka 2 runflats på min f11 530d x-drive, og vil definitivt ikke anbefale disse. De får flatspots når bilen står stille i bare en en dag som det tar rundt en mil å få kjørt skikkelig runde igjen. De er heller ikke spesielt komfortable over små ujevnheter. Har tatt det opp med BMW og de sier at disse dekkene er slik. Bilen er faktisk mer komfortabel på 19" sommerhjul enn 18" på vinteren. Grepet på glatt føre er bra. Hadde jeg valgt selv hadde jeg i alle fall ikke valgt runflats

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av littlep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Hakka 2 runflats på min f11 530d x-drive, og vil definitivt ikke anbefale disse. De får flatspots når bilen står stille i bare en en dag som det tar rundt en mil å få kjørt skikkelig runde igjen. De er heller ikke spesielt komfortable over små ujevnheter. Har tatt det opp med BMW og de sier at disse dekkene er slik. Bilen er faktisk mer komfortabel på 19" sommerhjul enn 18" på vinteren. Grepet på glatt føre er bra. Hadde jeg valgt selv hadde jeg i alle fall ikke valgt runflats

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Høres mer ut som bruker feil enn dekkfeil. Har du sjekket lufttrykket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt  er som det skal der. Har prøvd med både litt mye og litt lite luft, men synes ikke det er noen forskjell. Hos Stenshagen var de kjent med problemet, fikk også prøve en ny 520 med samme dekkene, og komforten var den samme der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt  er som det skal der. Har prøvd med både litt mye og litt lite luft, men synes ikke det er noen forskjell. Hos Stenshagen var de kjent med problemet, fikk også prøve en ny 520 med samme dekkene, og komforten var den samme der. 

 

Har aldri hørt om flatspots etter en dag. Feil med selv dekkene kan det være. Men jeg tror det kan ha noe med runflat å gjøre. På vår E91 hadde vi hakka r før med runflat og de var generelt ikke veldig komfortable. Byttet i fjor til hakka r2 uten runflat og det ble en helt annen bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...