Mbjerke1 Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Og når du har pusset lenge og lengre enn langt kan du få de sånn: 20140531_184217.jpg Enormt tidkrevende men en god følelse etterpå . Takk for motivasjonen! Elsker de felgene her så er bare å gi dem masse kjærlighet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2016 Etter første runde med malingsfjerner så er dem sånn, fyy så seig den bengalakken er! Men det går fremover! sveigis og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2016 Én felg nærmer seg klar for polering nå! Bare pusse noen timer med finere og finere papir så blir den nok blank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Se der, ja! Nærmer seg nå Skal du bytte senterfarge også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Dette blir bra. Et lite tips,puss mye med fint våtslipepapir,så avslutter du med rondell og tilhørende polering. Da blir det blankt og tilslutt en god voks. Når du har gjort det,er det bare å lene seg tilbake å nyte synet. Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2016 9 timer siden, Gabz skrev: Se der, ja! Nærmer seg nå Skal du bytte senterfarge også? Blir nok en lysere hvit farge tror jeg, spørs hvilken bil jeg skal ha dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Januar 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2016 Fant fram igjen godbilen under én meter snø, nå er den satt til lagring så den kanskje holder seg bra Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 får slenge inn en kommentar her så jeg får fulgt med Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 fått satt den på lagring? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 7 timer siden, Freakshow skrev: fått satt den på lagring? ^^ Stått lagret i snart 2 mnd nå, snart ta den ut igjen å få byttet casterstag og sende mtech deler på lakk så er den klar for lufting igjen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Har kjøpt meg ett sett med originale sorte hella baklykter idag! Så da er det bare å vente på at dem kommer i posten! noen som vet om svart skiltplate eller refleksplate som matcher de lyktene? legger ved ett bilde av like lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Grattis med fete lykter vurderte å kjøpe selv men må nokk drøye litt.... Skiltplate lakka i en litt mørk farge tror jeg blit fint Mbjerke1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå