Gabz Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Hva tenker dere om denne? Snakka med han på telefon nå, og han er interessert i å bytte i min. Skal ta en tur og se/prøve en dag. Dårlige bilder, ikke mye E38-kunnskap hos selger og ukomplett (eller veldig kjedelig) utstyrsliste på nett. EU er bare til midt i år. Men skal være i grei stand, nylig lakkert. Men bare 2.8. Er også sprekk i front- og bakfanger. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=69309785 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Jeg vurderte å bytte min cab i denne bilen i 2013, da var den nylakkert i marrakesh brun, tror d var pga en skade i front så han tok hele bilen med det samme ? Så kan ikke kalles nylakkert nå hvis den ikke er lakkert opp igjen da. Da mener jeg å huske att det var nettopp byttet bensintank på den, som er svakhet på disse. Er byttet til 750 forseter da som kan nevnes som pluss ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Han sa det var sånne med sminkespeil bak, ja. Men er grå seter i ellers svart interiør, så blir skiftet til svart uansett i såfall Men er nok den lakkeringen du snakker om ja. Ikke lakkert i motorrom heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Ser ut som en grei syver til den prisen, men mangel på steptronic hadde vært et minus for min del i hvertfall. Siden du liker E38 så tror jeg det er et bra bytte hvis bilen er i god stand/en stand som tilsvarer standed på din E39. (Überkjedelige LM replica og en smule oppbrukt farge er og et minus, men det er en smaksak). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Mener det var gråe seter foran og bak samt dørtrekka, men ja, penere med svart ja ? Ser ut som antydning til litt rust nederst på dører men det kan være bildet som lyver . Mangler digitalt klima da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Bytte av seter og dørtrekk er jo ikke akkurat så vanskelig, så det går fint. Er elektrisk også, så får en slant for det eventuelt. LM-felgene går rett til salgs også i såfall. Om jeg kan få han med på rent bytte kan det kanskje være noe? Men som sagt så skal jeg ta en skikkelig god titt og prøvetur før jeg bestemmer meg for noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Skulle gjerne ha sett noen bedre bilder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Er jo et fint/lett prosjekt hvis du bytter da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Jeg og, derfor jeg tar en titt i virkeligheten uansett. Er litt over en time unna, bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Gjør meg ingenting med litt småting å pjuske med, bare den er i teknisk god stand og klar for EU til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Skulle ikke du ha deg diesel og manuell da Gabz da e39 drekker fuel med begge arma, blir vel ikke bedre med en tyngre bil, uten steptronic og 2.8? Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Haha, du har forstått det rett. Men har alltid sagt til meg selv av E38 er unntak, for det har jeg hatt lyst på lenge. Så hvis den er hel, grei og fin så kan det være interessant. Men i og med at jeg i hovedsak vil ha rent salg og kjøpe E39 med diesel og manuell, så er jeg veldig streng og kravstor denne gangen. Verdt en tur å se/prøve, men er skeptisk. Han trenger jo stasjonsvogn og vil ha BMW, så kan jo være han er interessert i å kjøpe også. Han har jo vurdert saken med Finn-annonsen og likte den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Det kommer alltid noe på EU, uansett hva selger sier om hvor klar den er.. Bare husk det Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Jaja, det er klart! Bare det ikke er noe stort Skal prøvekjøre skikkelig og ta en god titt. Som sagt så skal jeg være veldig kritisk når dette egentlig ikke er det jeg har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 9, 2016 Share Skrevet Januar 9, 2016 Mener denne har blitt litt shabby. Tror jeg så noen bilder av den et sted. Mener å huske det ikke var sprekker i fangerne men store hull og manglende plastbiter. Her er tråd fra da den ble lakka brun. http://bimmers.no/topic/731527-kjexxs-728ia-marrakech-brown-nye-bilder-endelig-polert/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå