Gå til innhold

Hva synes dere om denne E38'en?


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om denne?

Snakka med han på telefon nå, og han er interessert i å bytte i min. Skal ta en tur og se/prøve en dag. Dårlige bilder, ikke mye E38-kunnskap hos selger og ukomplett (eller veldig kjedelig) utstyrsliste på nett. EU er bare til midt i år. Men skal være i grei stand, nylig lakkert. Men bare 2.8. Er også sprekk i front- og bakfanger.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=69309785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å bytte min cab i denne bilen i 2013, da var den nylakkert i marrakesh brun, tror d var pga en skade i front så han tok hele bilen med det samme ? Så kan ikke kalles nylakkert nå hvis den ikke er lakkert opp igjen da. Da mener jeg å huske att det var nettopp byttet bensintank på den, som er svakhet på disse. Er byttet til 750 forseter da som kan nevnes som pluss ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det var sånne med sminkespeil bak, ja. Men er grå seter i ellers svart interiør, så blir skiftet til svart uansett i såfall :) Men er nok den lakkeringen du snakker om ja. Ikke lakkert i motorrom heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en grei syver til den prisen, men mangel på steptronic hadde vært et minus for min del i hvertfall.

 

Siden du liker E38 så tror jeg det er et bra bytte hvis bilen er i god stand/en stand som tilsvarer standed på din E39. :D

 

 

(Überkjedelige LM replica og en smule oppbrukt farge er og et minus, men det er en smaksak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det var gråe seter foran og bak samt dørtrekka, men ja, penere med svart ja ? Ser ut som antydning til litt rust nederst på dører men det kan være bildet som lyver . Mangler digitalt klima da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte av seter og dørtrekk er jo ikke akkurat så vanskelig, så det går fint. Er elektrisk også, så får en slant for det eventuelt. LM-felgene går rett til salgs også i såfall. Om jeg kan få han med på rent bytte kan det kanskje være noe? Men som sagt så skal jeg ta en skikkelig god titt og prøvetur før jeg bestemmer meg for noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du har forstått det rett. Men har alltid sagt til meg selv av E38 er unntak, for det har jeg hatt lyst på lenge. Så hvis den er hel, grei og fin så kan det være interessant. Men i og med at jeg i hovedsak vil ha rent salg og kjøpe E39 med diesel og manuell, så er jeg veldig streng og kravstor denne gangen. Verdt en tur å se/prøve, men er skeptisk. Han trenger jo stasjonsvogn og vil ha BMW, så kan jo være han er interessert i å kjøpe også. Han har jo vurdert saken med Finn-annonsen og likte den godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...