Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2016 Skrevet Mars 17, 2016 Pen E39. I forhold til eksos, hva med vanlig M-sport eksos? Disse har et kraftig singelt rør, og gjør seg veldig i mine øyne. Bækkmann reagerte på dette 1
KasperR Skrevet Mars 17, 2016 Skrevet Mars 17, 2016 Vanlig M- sport eksos ser ikke bra ut etter min mening. Om det er den jeg tenker på med singelt utblås. Men hver sin smak, hvis man kan få det billig kan det jo være noe. Personlig ville jeg gått for dobbelt utblås som fyller ut diffuseren
Gabz Skrevet Mars 17, 2016 Skrevet Mars 17, 2016 1 time siden, Bækkmann skrev: Det burde du gjøre! Det både ser og føles mye bedre Kan jeg spørre hva rattet kostet? Send gjerne PM om du ønsker
Bækkmann Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Skrevet Mars 17, 2016 (endret) 7 timer siden, Gabz skrev: Kan jeg spørre hva rattet kostet? Send gjerne PM om du ønsker Ser ikke grunnen til at slikt skal være hemmelig. Jeg betalte 1750kr. for M-sport rattet med helt nytt skinn, mot at han fikk mitt gamle ratt i retur slik at han kan trekke om det og selge til andre Ingenting å si på det. Kunne kanskje ha fått mer for Sportsrattet, men kjekt å slippe å selge. Airbag beholdt jeg selv da det passer over. Endret Mars 17, 2016 av Bækkmann
Gabz Skrevet Mars 17, 2016 Skrevet Mars 17, 2016 Ah, okei. Var ikke fullt så ille det nei! Freakshow reagerte på dette 1
Bækkmann Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Skrevet Mars 17, 2016 7 timer siden, KasperR skrev: Vanlig M- sport eksos ser ikke bra ut etter min mening. Om det er den jeg tenker på med singelt utblås. Men hver sin smak, hvis man kan få det billig kan det jo være noe. Personlig ville jeg gått for dobbelt utblås som fyller ut diffuseren Her har vi veldig lik smak tror jeg Synes heller ikke den med singel utblås fyller ut diffuseren. Ikke ifølge bilder jeg har sett på iværtfall. Det blir nok dobbelstuss ja KasperR reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Mars 17, 2016 Skrevet Mars 17, 2016 Helt enig, dobbeltstuss er det som utvilsomt er penest på E39. Selvfølgelig med unntak av 4-rørs på M5 og 540.
Bækkmann Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Skrevet Mars 17, 2016 Jeg trodde faktisk M-sport pakken til E39 hadde dobbelstuss orginalt jeg da.. Er ikke så mange med M-sport orginalt? Lite å se på finn.no syns jeg.
Bækkmann Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Skrevet Mars 27, 2016 (endret) Fikk årets første T-skjorte vær i dag, det måtte selvfølgelig utnyttes med en bilvask og noen bilder. Sommersko blir til uka regner jeg med Svarte skinnseter bak og svarte belter kommer til uka. Det bliir så bra! Endret Mars 27, 2016 av Bækkmann Jokkke og Marius2002 reagerte på dette 2
Bækkmann Skrevet April 4, 2016 Forfatter Skrevet April 4, 2016 Nok en hyggelig pakke i posten, denne gang baksete i svart skinn Det gikk ikke lange stunden fra setene var hentet, til de sto ferdig montert i bilen. Var noe ivrig med å få ferdig interiøret, så bilder underveis ble helt avglemt. Det er uansett godt å tenke på at jeg er helt ferdig med alt av interiør Slenger med noen kjappe bilder av interiøret. Det var alt for denne gang! Regner med neste prosjekt blir elektrisk rattstamme, men finner veldig lite om det på nett. Er det noen her som har montert det tidligere, eller har en DIY å henvise til? Oppkobling av memory er også ønskelig, men jeg hopper ikke på elektrisk arbeid uten å vite mer i forkant sandersander reagerte på dette 1
Positiv Skrevet April 9, 2016 Skrevet April 9, 2016 (endret) Meget pen e39, du har anskaffet deg. Her har du en link, vedrørende montering av el. rattstamme. Og lurer du på noe. Kan du spørre trådstarter om hjelp. Da Raymond, er meget behjelpeling, og en hyggelig person. Skal gjøre det samme selv. Men vil vente til jeg bygger om bilen. http://forum.bmw5.co.uk/topic/61085-e39-electric-memory-steering-column-install-guide-how-to-pic-heavy/ Lykke til. Endret April 9, 2016 av Positiv
Bækkmann Skrevet April 10, 2016 Forfatter Skrevet April 10, 2016 12 timer siden, Positiv skrev: Meget pen e39, du har anskaffet deg. Her har du en link, vedrørende montering av el. rattstamme. Og lurer du på noe. Kan du spørre trådstarter om hjelp. Da Raymond, er meget behjelpeling, og en hyggelig person. Skal gjøre det samme selv. Men vil vente til jeg bygger om bilen. http://forum.bmw5.co.uk/topic/61085-e39-electric-memory-steering-column-install-guide-how-to-pic-heavy/ Lykke til. Se der ja, tusen takk skal du ha! Har sett noen poster av han Raymond, ser ut til at han har god peiling
BjornarHS Skrevet April 10, 2016 Skrevet April 10, 2016 Her må man følge med ser jeg! Gjennomført M-tech e39 er veldig pent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå