Gabz Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Et par stemningsbilder fra mobilen for å holde tråden i live. Det ene skiltlyset har gått, så de skal byttes ut i noen med garanti. Ellers venter jeg bare på lønning for å se om jeg får råd til senk da Blir nok Supersport Black Evolution, som jeg også tenker å godkjenne. Også må jeg få på spacere, tenker 20mm foran og 10mm bak. Og selvfølgelig må det lille som er av krokan vekk, da det er så skjemmende for helhetsinntrykket på bilen. Men lurer på å vente litt med det så jeg kan kjøpe og lakkere M-fangere samtidig. Tror også jeg skal bytte lyktene foran og bak til noen med hvite blinklys, da jeg har begynt å vippe veldig mot det nå. Har allerede et sett med xenonlykter som har hvite, så mangler bare bak. Men det får man jo tak i til gode priser for tiden. Veldig digg å få igjen xenon også, da jeg har halogen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Skal du lage lykte spylere og sensor til xenonlysa eller gir du blanke i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Har lyktespylere originalt Men vet ikke hvordan det går ellers med tanke på høydejustering og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 må ha sensor styring på lyktene for å få de eu eller så kan du bare montere xenon KIT i de du har også bare ta ut igjen når den skal på eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Mye jobb? Men funker de til vanlig bruk fram til det eventuelt er montert? Vil bare ikke ha dem pekende ned i bakken liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Ser bra ut gjør seg nok med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Takk for det! Ja, blir nok en helt annen bil aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 er virkelig nydelig farge på den bilen din! HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Nydelig bil ja!, synes oransje blink er flott jeg da men blir nok noe annet med senk også. Har du planer om shadowline og sorte nyrer Gabz? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Tusen takk, dere! Liker den godt selv Noe ikke alle har også. Shadowline er et must synes jeg, men svarte nyrer vet jeg ikke med Liker egentlig de jeg har men kunne jo prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Ja er nå bare å prøve plastdip eller liknende og om det faller i smak kanskje også dippe felgene sorte(?) Merkes det noe effekt endring ved bytting til egr delete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Aldri vært noe fan av mørke felger, forsvinner så fort. Ikke noe merkbar forskjell egentlig Bare digg å tenke på at motoren har det litt bedre med frisk pust! Det var jo det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Synes Daniels felger er veldig fine til bilen! Men ellers er jeg enig, ikke svarte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Svarte felger its so awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 5 timer siden, RemyNG skrev: Svarte felger its so awesome stopp your trolling you asshole! xD nei til sorte felger! ALT forsvinner jo sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå