Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Takker! Lokariskjermene på M-tech er annerledes vettu. Og har kraftig dobbeltsidig teip liggende, bare utnytter tiden uten litt først ;)

Synes egentlig det ser litt harry ut med skiltet i ruta, men en ting er sikkert; skiltet mitt skal ALDRI sitte i grillen. 

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Gabz skrev:

Takker! Lokariskjermene på M-tech er annerledes vettu. Og har kraftig dobbeltsidig teip liggende, bare utnytter tiden uten litt først ;)

Synes egentlig det ser litt harry ut med skiltet i ruta, men en ting er sikkert; skiltet mitt skal ALDRI sitte i grillen. 

ah! ja det kommer vel etterhvert? ^^
vent litt til lakken har fått herda litt også hjelper nok på! :D jævla kjedelig å rive av lakken ;)

det er bra gabz! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye dekk idag! I og med at jeg snart skal inn for godkjenning av senk og felger var det på tide med nye dekk, så fikk ordnet det idag. Ble da Atlas Sport Green i 225/40R18 foran og Haida HD927 bak i 255/35R18, da de hadde fin pris og dette er smaleste godkjente dimensjonene på disse felgene, da de skal godkjennes i vognkortet. 

Opp og av med hjul:

1.JPG

Passe slitne de gamle. Ca 1,5mm mønster igjen bak og 3-ish foran.

2.JPG

På med de nye:

3.JPG

4.JPG

Framdekk på:

5.JPG

Bakdekk på:

6.JPG

Montert på bil.

7.JPG

Ble fort mye mindre strekk med disse dekkene til tross for samme dim. Men blir nok smalere dekk uansett hvis jeg skal kjøre mye lavere.

8.JPG

Ble lite strekk bak og.

9.JPG

10.JPG

Menmen, veldig digg med fersk gummi!

11.JPG

Utnyttet muligheten når bilen var løftet til å skru opp coiloverne enda litt til, så det er klart til godkjenning.

12.JPG

Og slik ble da høyden med 33cm fra nav til bue både foran og bak. 

13.JPG

14.JPG

Dette skal selvfølgelig ned igjen når bilen er godkjent. Spacere skal også snart skaffes. Har fått time til hjulstilling på mandagen, og godkjenning på tirsdag. Jeg ble visst opptatt på tirsdag, så må få faren min til å ta den med på godkjenning, så håper alt går som smurt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Solberg93 Tusen takk :D Hyggelig å høre! Shadowline blir forhåpentligvis montert i helgen sammen med glasstakluke. Frontlykter med hvite blinkers er jeg veldig skeptisk til for tiden, og dørlister på siden liker jeg best i bilens farge, tror jeg :) 

@Freakshow Takktakk!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gabz skrev:

Frontlykter med hvite blinkers er jeg veldig skeptisk til for tiden, og dørlister på siden liker jeg best i bilens farge, tror jeg :) 

Ser den du, men er nok bare å prøve en gang eller to om du er noe i tvil for det er nemlig jeg ang frontlyktene da det ble så pent med hvit bak :) uansett med sorte nyrer og shadowline så er bilen "ferdig" i mine øyne hvertfall som er det høyeste av ros jeg klarer å gi deg, så godt jobbet Gabz!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...