Gabz Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 (endret) Takker! Lokariskjermene på M-tech er annerledes vettu. Og har kraftig dobbeltsidig teip liggende, bare utnytter tiden uten litt først Synes egentlig det ser litt harry ut med skiltet i ruta, men en ting er sikkert; skiltet mitt skal ALDRI sitte i grillen. Endret Juni 14, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 9 minutter siden, Gabz skrev: Takker! Lokariskjermene på M-tech er annerledes vettu. Og har kraftig dobbeltsidig teip liggende, bare utnytter tiden uten litt først Synes egentlig det ser litt harry ut med skiltet i ruta, men en ting er sikkert; skiltet mitt skal ALDRI sitte i grillen. ah! ja det kommer vel etterhvert? ^^ vent litt til lakken har fått herda litt også hjelper nok på! jævla kjedelig å rive av lakken det er bra gabz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 Kommer etterhvert, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Nye dekk idag! I og med at jeg snart skal inn for godkjenning av senk og felger var det på tide med nye dekk, så fikk ordnet det idag. Ble da Atlas Sport Green i 225/40R18 foran og Haida HD927 bak i 255/35R18, da de hadde fin pris og dette er smaleste godkjente dimensjonene på disse felgene, da de skal godkjennes i vognkortet. Opp og av med hjul: Passe slitne de gamle. Ca 1,5mm mønster igjen bak og 3-ish foran. På med de nye: Framdekk på: Bakdekk på: Montert på bil. Ble fort mye mindre strekk med disse dekkene til tross for samme dim. Men blir nok smalere dekk uansett hvis jeg skal kjøre mye lavere. Ble lite strekk bak og. Menmen, veldig digg med fersk gummi! Utnyttet muligheten når bilen var løftet til å skru opp coiloverne enda litt til, så det er klart til godkjenning. Og slik ble da høyden med 33cm fra nav til bue både foran og bak. Dette skal selvfølgelig ned igjen når bilen er godkjent. Spacere skal også snart skaffes. Har fått time til hjulstilling på mandagen, og godkjenning på tirsdag. Jeg ble visst opptatt på tirsdag, så må få faren min til å ta den med på godkjenning, så håper alt går som smurt! Hostine, Thundercoil, HenrikSolberg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Og siden godkjenning nærmer seg, måtte.. ..etter en kjapp vask.. ..dette: ..bli til dette: Menmen, da slipper jeg å tenke på å bli stoppet for det igjen òg Noen mener kanskje det ser ryddigere ut også? Gorg og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Strøkent Har angel eyes pærene begynt å bli dårlig eller bare ser det sånn ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Tenkju! Mobilkameraet er helt elendig på å ta opp lys. Blir enten veldig svakt, ellers blir hele bildet hvitt.. Pærene er helt som nye enda de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Aha, så bare ut som store deler av ringene ikke lyste på bilde nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Blitt helt utrolig vakker denne E39en din Gabz! Men for å være småpirkete når kommer shadowline, frontlykt med hvit refleks og ny list på dør som ikke er lakkert i bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 nydelig gabz ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 6 minutter siden, Solberg93 skrev: frontlykt med hvit refleks Aldri, håper jeg. Det er jo uberkjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 (endret) @Solberg93 Tusen takk Hyggelig å høre! Shadowline blir forhåpentligvis montert i helgen sammen med glasstakluke. Frontlykter med hvite blinkers er jeg veldig skeptisk til for tiden, og dørlister på siden liker jeg best i bilens farge, tror jeg @Freakshow Takktakk! Endret Juni 16, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 du får kjøpe et sett med hvite bare for å prøve da? eller låne hos noen? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Har en kompis som har hvite som har lyst på oransje, så muligheten er der. Men jeg synes det er fint med oransje foran uansett. Og "alle" har jo hvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 4 timer siden, Gabz skrev: Frontlykter med hvite blinkers er jeg veldig skeptisk til for tiden, og dørlister på siden liker jeg best i bilens farge, tror jeg Ser den du, men er nok bare å prøve en gang eller to om du er noe i tvil for det er nemlig jeg ang frontlyktene da det ble så pent med hvit bak uansett med sorte nyrer og shadowline så er bilen "ferdig" i mine øyne hvertfall som er det høyeste av ros jeg klarer å gi deg, så godt jobbet Gabz!! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå