Gå til innhold

E39 med M-fanger bare bak?


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Gabz skrev:

Ja, ser den! Synes facelift-fangeren er pen, og gøy å ha noe som skiller seg littegran ut. Til jeg blir lei, hvertfall. Men bakfangeren er kjedelig, og helt lik preface basically.. Så M-bak tror jeg kanskje hadde vært fint. 

Just :) Jeg hadde M-tech diffusor bak på min E36 og original faceliftfanger foran, synes standardbaken på både E36 og E39 er litt kjedelig som du sier. Kjør på med M-bak. Det løfter en hel del!
 

Angående M-frontfanger så er E39 M-frontfangeren akkurat i et vippepunkt for min del, enkelte ganger synes jeg den er veldig Rieger/Fast&Furious-aktig og andre ganger liker jeg den godt. Kommer vel an på standarden på resten av bilen uten at jeg tenker over det. Det er noe som jeg har skiftet mening om i senere tid, for noen år siden synes jeg E39 standardfanger var gørr og M-fanger all-the-way, nå er det litt omvendt i enkelte tilfeller :) 

Med mindre det er M5 M5, men det er ikke tema her.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 540 M-sport looken bak er veldig pen. Med sort diffuser og resten i bilens farge. 

Ellers er jeg enig i alt Marius sier. 

Kan backe opp med f.eks. når jeg er ute og kjører. Det kommer en flott og blank E39 mot meg med M-fanger/front. Da ser jeg på den. Så ser jeg veldig ofte en standard bakfanger, når jeg ser på den i speilet. Da blir jeg litt skuffet og så mister jeg interessen for den :P 

Ellers liker jeg veldig godt facelift M-sport fangeren også (M5 fanger med "hylle" i midten.) Alt som har med M5/M5-look å gjøre ser man jo nesten på 90 % av E39ene, så blir fort litt kjedeligere. Må være virkelig strøken for å skille seg ut/fange oppmerksomheten. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Thundercoil skrev:

 

Ellers liker jeg veldig godt facelift M-sport fangeren også (M5 fanger med "hylle" i midten.) Alt som har med M5/M5-look å gjøre ser man jo nesten på 90 % av E39ene, så blir fort litt kjedeligere. Må være virkelig strøken for å skille seg ut/fange oppmerksomheten. 

Fangeren med list i midten heter vel Mtech 2. Synes den er finere enn vanlig M. Det er sjeldent en ser bil med slik fanger, som gjør det ennå bedre. Får for øvrig denne listen også uten T-stykket i midten. 

image002-fixed.jpg.5c7719252b4a4235da5e5

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...