Gå til innhold

Fra Preface til facelift


jarihem
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Saltkjelen skrev:

Nei, ytterdelen av lampene har lik fasong før og etter facelift. Den fasongmessige forskjellen ligger i innerdelen, og man må derfor bytte bakluken om man skal bygge om til LCI-hekk. En oppgradering som er verdt hver minste krone i mine øyne.

Ellers må jeg tilføye at jeg synes LCI-front ble utrolig lekkert. Det er ikke ofte LCI har så mye å si, men for E90/E91 sitt vedkommende er det ingen tvil om at LCI er et must. Lekkert! :)

 

morsomt! :D Da har man lært det også! ^^

må si meg enig at LCI baklyktene virkelig er mye penere! :) selv om løsningen til Stig er en fin, billig og mye bedre oppgradering en orginalt! :D
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Kenny_ skrev:

Lekker farge og flotte sommer hjul. Hvilke felger er det ?

Ble panser og fanger litt mørkere ? eller må du polere opp resten av bilen ? 

 

ja, rød er jo dessverre den fargen som falmer mest. og da ble fanger og panser litt mørkere med ny lakk. Skal rubbe og polere alt om noen uker og di mente det ville bli veldig likt da.

dette er Vossen CVT kopi felger. 
10x20
8,5x20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.3.2016 at 20.29, egern skrev:

Litt OT. Men er det to typer mtech fangere, facelift og non facelift? Har org mtech, men ikke facelift. Kan man da kun bytte panser?

ja , i 2008 kom det en facelift av bilen. med nye baklykter ,frontlykter , panser og frontfanger. og annet diverse

for å få en nye Front med ett panser som er 1000 ganger penere , så er det bare å bytte frontfanger og panser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...