Gå til innhold

Fra Preface til facelift


jarihem
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en E91 2005 mod ,litt sånn på impuls, og fant fort ut at jeg hatet den stusselige fronten. Så søkte litt rundt og fant en m-fanger billig på finn.no.
Det jeg ikke tenkte over var at denne var facelift.... så passet meget dårlig med panser osv.. 
Men tenkte at siden den passet så burde det jo gå ann å bruke den? Løsningen ble nytt panser også,. så resultater er jeg meget fornøyd med. panser handlet jeg ferdig lakket fra litauen ,. lattering billig :) 

Meget fornøyd med resultatet :)
 

Disse felgene , samt senk kommer på når det blir litt varmere :)
Breyton GTS 9,5x19, 8,5x19 . nylakkert i racegold. vet ikke om di blir så fine til rødfargen på bilen. så muligens di kommer for salg.

bmw uten face.jpg

bmw med face.jpg

felger bmw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 20. februar 2016 at 17.46, Frode D skrev:

Flott oppgradering! 

Har du litt info om hvor du kjøpte panseret fra? 

Jeg har en ansatt som er fra Litauen , som var så snill og tok det med seg til Norge for meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Eivimath skrev:

Det ble penere ja! :) Skal du ha faceliftlykter også?

Usikker, men kunne tenkt meg facelift baklykter hvis jeg kommer over det. Men prøver å finne senk til en hyggelig pris først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gabz skrev:

Må ikke bakskjermer endres også?

Nei, ytterdelen av lampene har lik fasong før og etter facelift. Den fasongmessige forskjellen ligger i innerdelen, og man må derfor bytte bakluken om man skal bygge om til LCI-hekk. En oppgradering som er verdt hver minste krone i mine øyne.

Ellers må jeg tilføye at jeg synes LCI-front ble utrolig lekkert. Det er ikke ofte LCI har så mye å si, men for E90/E91 sitt vedkommende er det ingen tvil om at LCI er et must. Lekkert! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...