Daniel. Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 tror ikke du forstår.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 Du misforstår hva jeg mener og begynner å kverulere på det Jeg tror egentlig du skjønte det, men du bare må kuke med alt jeg sier http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=79382694 bilder av interiøret som skal inn i bilen etter hvert, beholder de svarte dørlistene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 1 minutt siden, Shattered skrev: Du misforstår hva jeg mener og begynner å kverulere på det Jeg tror egentlig du skjønte det, men du bare må kuke med alt jeg sier Er heller motsatt Jeg har aldri nevnt noe om kjøp eller salg. Du snakket om at du ikke hadde sett noe 530D med manuell i Norge, og det virket som du knapt var klar over at det eksisterte. Nå viste jeg deg en norsk 530D manuell og du begynner å snakke om at du ikke bryr deg om sedan Var jo ikke det som var poenget heller Skal du virkelig bytte ut svart skinn med grått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 kjente jeg ble litt glad i deg nå erik! flink gutt og støvsuge bilen! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 2 timer siden, Freakshow skrev: kjente jeg ble litt glad i deg nå erik! flink gutt og støvsuge bilen! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 4 timer siden, DanielStance skrev: Er heller motsatt Jeg har aldri nevnt noe om kjøp eller salg. Du snakket om at du ikke hadde sett noe 530D med manuell i Norge, og det virket som du knapt var klar over at det eksisterte. Nå viste jeg deg en norsk 530D manuell og du begynner å snakke om at du ikke bryr deg om sedan Var jo ikke det som var poenget heller Skal du virkelig bytte ut svart skinn med grått? Sa at jeg ikke har sett noen, ikke at de ikke finnes og at jeg kun har sett på touring Fuck svart skinn! heller elektrisk og grått, bedre å sitte i også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 Nå, Shattered skrev: Sa at jeg ikke har sett noen, ikke at de ikke finnes og at jeg kun har sett på touring Fuck svart skinn! heller elektrisk og grått, bedre å sitte i også Nåja... 21 timer siden, Shattered skrev: poenget var originalt fra fabrikk, kom disse uten lat? Husker ikke i farta. Du er rar ass Anti bensin, sedan, oransje blink og svart skinn... Grått skinn er jo ikke fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 Tja. Synes fortsatt M5 er dritsexy. Men tøffere som touring! Oransje blink har jeg aldri likt noensinne, jeg kjører diesel for å spare penger i lengden og jeg kjører touring fordi, vet du hvor mye mer trommestasj du får inn i en? Som trommis er det jææævlig kjekt å ha plass til et trommesett i bagasjen. Med sedan hadde jeg basstromma i passasjersetet hadde vel blitt bøtelagt for å ikke ha sikra passasjer om jeg hadde blitt stoppa. Kjører du med senk her jeg bor, sitter bilen igjen når du flyr ut av frontruta fordi det stopper i første telehiven du tar borti Og det ser så jævla dumt ut å kjøre sidelengs over alt, fordi det ser pent ut på bilen Jeg tror det grå kan bli skamfint har en plan, vent og se! Hint, dørtrekk ala Remy Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 23, 2016 Share Skrevet Juli 23, 2016 1 minutt siden, Shattered skrev: jeg kjører touring fordi, vet du hvor mye mer trommestasj du får inn i en? Som trommis er det jææævlig kjekt å ha plass til et trommesett i bagasjen. Med sedan hadde jeg basstromma i passasjersetet hadde vel blitt bøtelagt for å ikke ha sikra passasjer om jeg hadde blitt stoppa. Kan jo ha trommesolo mens du står i kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 Er du på bimmers 24/7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 1 time siden, Shattered skrev: Er du på bimmers 24/7? Nei, er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Dørtrekk ala meg? hva har du på gang nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 38 minutter siden, RemyNG skrev: Dørtrekk ala meg? hva har du på gang nå? Jøss, du lever jo vent og se, kapteinen hadde en bra idé! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Haha nei ligger i grava og skriver roligere dager her og kjøligere venter til være endrer seg Å jaså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 2 timer siden, RemyNG skrev: Haha nei ligger i grava og skriver roligere dager her og kjøligere venter til være endrer seg Å jaså? jeg har alltid gode ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå