Gå til innhold

Ny brukstralle - E39 atter en gang! Mot E(gr)U - desember 2016

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Shattered skrev:

Du misforstår hva jeg mener og begynner å kverulere på det :P Jeg tror egentlig du skjønte det, men du bare må kuke med alt jeg sier :P

Er heller motsatt :P Jeg har aldri nevnt noe om kjøp eller salg. Du snakket om at du ikke hadde sett noe 530D med manuell i Norge, og det virket som du knapt var klar over at det eksisterte. Nå viste jeg deg en norsk 530D manuell og du begynner å snakke om at du ikke bryr deg om sedan :P Var jo ikke det som var poenget heller :P

Skal du virkelig bytte ut svart skinn med grått? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, DanielStance skrev:

Er heller motsatt :P Jeg har aldri nevnt noe om kjøp eller salg. Du snakket om at du ikke hadde sett noe 530D med manuell i Norge, og det virket som du knapt var klar over at det eksisterte. Nå viste jeg deg en norsk 530D manuell og du begynner å snakke om at du ikke bryr deg om sedan :P Var jo ikke det som var poenget heller :P

Skal du virkelig bytte ut svart skinn med grått? :o

Sa at jeg ikke har sett noen, ikke at de ikke finnes ;) og at jeg kun har sett på touring :P

Fuck svart skinn! :lol: heller elektrisk og grått, bedre å sitte i også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Shattered skrev:

Sa at jeg ikke har sett noen, ikke at de ikke finnes ;) og at jeg kun har sett på touring :P

Fuck svart skinn! :lol: heller elektrisk og grått, bedre å sitte i også :D

Nåja... :P

21 timer siden, Shattered skrev:

poenget var originalt fra fabrikk, kom disse uten lat? Husker ikke i farta.

Du er rar ass :P Anti bensin, sedan, oransje blink og svart skinn... :lol: Grått skinn er jo ikke fint :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Synes fortsatt M5 er dritsexy. Men tøffere som touring! ;) Oransje blink har jeg aldri likt noensinne,  jeg kjører diesel for å spare penger i lengden og jeg kjører touring fordi, vet du hvor mye mer trommestasj du får inn i en? Som trommis er det jææævlig kjekt å ha plass til et trommesett i bagasjen. Med sedan hadde jeg basstromma i passasjersetet :P hadde vel blitt bøtelagt for å ikke ha sikra passasjer om jeg hadde blitt stoppa.  

Kjører du med senk her jeg bor, sitter bilen igjen når du flyr ut av frontruta fordi det stopper i første telehiven du tar borti ;) Og det ser så jævla dumt ut å kjøre sidelengs over alt, fordi det ser pent ut på bilen :lol:

Jeg tror det grå kan bli skamfint ;) har en plan,  vent og se! :D Hint, dørtrekk ala Remy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Shattered skrev:

jeg kjører touring fordi, vet du hvor mye mer trommestasj du får inn i en? Som trommis er det jææævlig kjekt å ha plass til et trommesett i bagasjen. Med sedan hadde jeg basstromma i passasjersetet :P hadde vel blitt bøtelagt for å ikke ha sikra passasjer om jeg hadde blitt stoppa. 

Kan jo ha trommesolo mens du står i kø :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...