Hefner Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Er vel en hel gjeng som ikke har klart og vente lenger og lagt på sommerfelgene nå? Lå oss få se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Jeg klarer ikke vente lenger. Så godt jeg kun har dekkene tilgjengelig for øyeblikket. Bil står fremdeles utilgjengelig på lager og felgene er levert til lakkerer.... Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Hefner og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Jeg la på sommerhjul på lørdag. Angrer noe da det er meldt kaldt de neste dagene fremover Har heldigvis fortsatt gamlebilen som står på 15" pigg i tilfelle det skulle være glatt om morgningen Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Nei, og det er bare tull å legge om til sommerdekk i februar, snø her på Vestlandet i dag. Marius2002 og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 14 minutter siden, E.H.D skrev: Nei, og det er bare tull å legge om til sommerdekk i februar, snø her på Vestlandet i dag. Siste snøfallet vårt kommer vell rett etter 17.Mai så.... Lenge til det er sikkert å ta på sommerdekk hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Hehe.. snø her på karmøy i dag vertfall😉 flaks i uflaks i dag. Hjemme med syke unger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Bestilte nye felger igår så tar det rundt 10 dager før jeg har di. Ikke umulig det blir skifting i mars/april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå