jorstad Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 Har planer om å begynne med rust sveising iløpet av uka. Noen som har noen triks og tips og komme med for og få det best mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorstad Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2016 Idag fikk jeg gjort litt før jobb. Har fått lakert litt motor deler, har også kjøpt ny bunnpanne som jeg får levert idag. Da den gammle hadde vært sprekt og brukt kjemisk metall på. Skal også sende toppdeksel og innsug på pulverlakering idag Hva mener folk? Med eller uten spoileren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorstad Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 Lite som blir gjort om dagen, etter som jeg jobber kveldskift. Men fikk prøvemontert ene braketten idag, bare for og se farge komboen som blir på motoren på ene bilde ser du 3,8'n som på går nå, å i bakgrunn står 3,6'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorstad Skrevet September 13, 2017 Forfatter Share Skrevet September 13, 2017 Desverre ble dette prosjekt solgt da jeg ikke fikk tid. Men i julen i fjord så kjøpte jeg med denne 540 turboen. Har jort div siden da kan legge ut bilder fra da jeg henten den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorstad Skrevet Oktober 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2017 (endret) Et par bilder fra siste treff i verdalen var en del barnesykdommer enda. Knekte 2 styrestag og slet med varme i motor rommet. Så da blir det rør rammefront iløpet av vintere. For mere oppdateringer. Følg team syltebø på facebook Endret Oktober 3, 2017 av jorstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorstad Skrevet Oktober 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2017 Kan ta en liten runde anngående bilen. litt specs. M60B40 E39 m5 girkasse Holset hx55 turbo 3x 044 bosch pumper tial wastegate link g3 storm datasprut m5 diff 540 bremser. planen for vinteren nå er og bytte bur, rør ramme front. flytte kjølingen til bagasjerommet og kjøre en ny runde i benken. grunnet at den sist gang var mappet med defekt turbo av tidligere eier. Planen var og få startet så fort som mulig med henger litt etter. kommer sikkert et par bilder fra det jeg driver med nå også. jobber med en bmw e39 525d som dama har. rustsveising og hellakering som står for tur på denne. noe av det kjedligeste som finnes. pusse sparkel... har også en e60 550i smg for salg ved intresse? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorstad Skrevet Oktober 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2017 Lite som skjer for tiden, jobber med e39'n jeg har. denne blir nå rustsveiset og pusset ned for hellakering. Men 540'n får seg rør rammefront etter at denne er ferdig. kommer nåkk et par bilder av e39'n for di som er intrisert i det Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå