Markus1997 Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 12 timer siden, sandersander skrev: Haha, kjør pent! Ser det så rødt ut på ekte som det gjør på bildet? Vanskelig for bilene bak å se at du rygger da vel? Har faktisk sotespray fra biltema liggende, men droppet å bruke den av akkurat den grunn. Er vel mere lyserosa!! Får vel skaffe meg sånn høyttaller som piper når jeg rygger jeg da 😂😂 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 For noe møkk😡😡😡😡 Andre gang lampa har lyst mens jeg har hatt bilen, sist ble det bare sletta feilkoder, ringte en kompis på bilia som sa at den innkallingsaksjonen bare gjaldt E39 og e53 med sportsstyring, dette er info han har fått fra BMW Norge!! Får vel ta ut feilkoder å se hva som kan være galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 👌🏼 Freakshow og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) Igår var jeg å hentet en finfin pakke på posten. noen som kan gjette hva det er? Endret Juni 16, 2016 av Markus1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Supersport coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet Juni 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2016 Ikke coilovers denne gangen 😔 Bare fjører dessverre Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 2 timer siden, Markus1997 skrev: Ikke coilovers denne gangen 😔 Bare fjører dessverre Mye bedre å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet Juni 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2016 30 minutter siden, Daniel80 skrev: Mye bedre å kjøre med En av grunnene til at jeg kjøpte fjærer! Senker 45/30, mere nok for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Blir nok bra det, ja Markus1997 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 (endret) Kjørt med senk nå i litt over en uke! Er storfornøyd, bilen er blitt stivere. Men er fortsatt mulig å bruke! Og sist men ikke minst så ser jo bilen så mye bedre ut selv med originalhjula på!! Endret August 4, 2016 av Markus1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet August 6, 2016 Forfatter Share Skrevet August 6, 2016 Liten "photoshoot" med dråget mitt å nye bilen til en kompis igår😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 (endret) Oj. Hadde helt glemt at det var en post her Har ikke skjedd så mye i det siste, men kommer til å skje ganske mye i tiden fremover. en av de få tingene som er gjort er at det har blitt litt oppdateringer av anlegg. med noe så lite som en enkel 15" DD med selvbygget kasse Turboen røyk jo også da.. Men fikk bytta den etter mye om og men. Har nå kjørt 10 000 km etter bytte og den holder fortsatt. Mista plutselig også Abs og Esp, men etter jeg var innom bilia en tur fikk jeg beskjed om at jeg måtte bytte rattvinkelsensor. dette blir byttet så fort som mulig. skal også ta service snart. Blir da Stor service med olje/ filter, pollenfilter, luftfilter, dieselfilter, bremsevæske, veivhusventilasjon?? mm.. Endret Mars 4, 2017 av Markus1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kollsnes Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Hei. Har en 318 D. Har vurdert å bytte til sportsseter, men er usikker på hvor mye jobb dette er. Også usikker på om jeg faktisk får det til. Har du gjort dette? Vet du om noen som utfører slikt arbeid? Har seter, men usikker på hvordan jeg skal gripe dette an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 15, 2017 Share Skrevet Mars 15, 2017 Pen bil! Ganske så clean med senk og originale felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus1997 Skrevet Mars 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2017 11 timer siden, Kollsnes skrev: Hei. Har en 318 D. Har vurdert å bytte til sportsseter, men er usikker på hvor mye jobb dette er. Også usikker på om jeg faktisk får det til. Har du gjort dette? Vet du om noen som utfører slikt arbeid? Har seter, men usikker på hvordan jeg skal gripe dette an. Hei. Har ikke utført dette selv, men det å skifte seter bør være en smal sak. Har hatt ut seter av forskjellige biler, men ikke bmw. Forskjellen bør ikke være stor. Dette skal du fint få til selv med riktig verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå