Mr Mykland Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 3 timer siden, Fahad skrev: Så veldig bra ut! 😀 Eneste den trenger nå er litt senk Mhm det trengs 2 timer siden, E.H.D skrev: Hvorfor en slik dekkdimensjon når F31 egentlig har 40 og 35 profil på 19"? Var det de hadde på lager der jeg handla, var ekstremt lang ventetid og de anbefalte det til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Nå ble den alldeles flott med nye felg :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 Takker så mye Har endelig fått ut finger og fått montert ny lakkert leppe på bilen i dag :)) ble veldig fornøyd med resultatet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 21, 2016 Share Skrevet Juni 21, 2016 Buuuu needs more LOW! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2016 Stemmer, ikke galt når en har så flink hjelper til å montere leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 hva har du gjort med høyre framfelg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 Du fikk med deg det ja.... Var nå en tur på Horten Moss ferga..... Å var en litt lei kant der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 Fikk montert senkefjærer i helga ble egentlig en veldig grei høyde syns jeg Freakshow, Fahad, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 25, 2016 Share Skrevet Juli 25, 2016 får med meg det meste jeg, fornøyd med solfilmen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2016 Ble veldig greit syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 26, 2016 Share Skrevet Juli 26, 2016 Nå ble den fin :). Senk er så fint på disse bilene uten tvil. Ps,husk å ta turen innom ,er du forbi mine trakter :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet September 2, 2016 Forfatter Share Skrevet September 2, 2016 On 26. juli 2016 at 20.56, sveigis skrev: Nå ble den fin :). Senk er så fint på disse bilene uten tvil. Ps,husk å ta turen innom ,er du forbi mine trakter :). Ble veldig grei nå det skal jeg lurte på om vi ikke måtte få til et lite BMW treff igjen snart?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 16 timer siden, Mr Mykland skrev: Ble veldig grei nå det skal jeg lurte på om vi ikke måtte få til et lite BMW treff igjen snart?:) Det kan vi vettu . Skal ta å snakke med Fredrik og de andre her og finne på noe straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet September 4, 2016 Forfatter Share Skrevet September 4, 2016 On 3. september 2016 at 10.15, sveigis skrev: Det kan vi vettu . Skal ta å snakke med Fredrik og de andre her og finne på noe straks Gjør det hadde vært Morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå