Gå til innhold

///Mysilds E92 335i M-sport


 Share

Anbefalte innlegg

17 timer siden, R3dnax skrev:

N54 motoren blir jo ikke kjekk før man i det minste kjører et E40 map ;) Frode aner bare ikke hva han går glipp av enda!

Ser du skriver Wedge turboer i første posten, kan det være Hexon RR550 turboer du har? tenker du kjører MHD tuning også da med et map fra Wedge? dersom du ikke har oppgradert inlets så ville jeg tatt det som neste oppgradering.. 

Har ikke lagt meg under for å se. Trangt nok ^^ hehe

Ja, det er mhd på den. Inlets står på listen, men LSD er viktigere ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Flott bil du har der. Synes de felgene gjør seg godt på E92.

Ser du har tatt bort tåkelys til fordel for luftinntak til bremser. Er dette noe ferdig kit som er å få kjøpt, eller er det DIY?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, M-TECH skrev:

Flott bil du har der. Synes de felgene gjør seg godt på E92.

Ser du har tatt bort tåkelys til fordel for luftinntak til bremser. Er dette noe ferdig kit som er å få kjøpt, eller er det DIY?

Takker! Ja, de er fine de, men har litt planer for dem :)

Det var gjort når jeg hentet bilen i Tyskland. Den ene er festet rundt oljekjøleren og den andre står inn i plastikken og henger delivs fast i frontfangeren. Bør ikke være noe problem å kjøpe de. Usikker på om det er M3 kanalene eller om man får de til m-sportene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Tja, ikke skjedd så allverden i det siste. Stått lagret siden oktober. Har handlet inn OEM M3 speil som skal på snart. Har fått dem lakkert så det er igrunnen bare å gjøre jobben. Bilen skal senkes igjen, og jeg har litt småplaner for felgene. Vil egentlig ha Work Meister S1 3p, men med 3 biler så må man være litt vettug med pengene også. Frøkna har fått seg en 1er som også trenger litt tlc. Ellers går det mye i poleringsprodukter for tiden. Kommer til å legge ut en lang tråd ang. oppussing av 1eren mot våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...