EAustevoll Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Hei Som tittel sier, noen som har kunnskap om facelift lykter på pre-face ledningsnett i E39? Ser Schmiedmann har noen overganger for koblingene. Men lurte på om noen hadde vært borti lignende operasjon før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Send en mail til koed, de svarer kjapt i ukedagene og har overganger. Kjøper du komplette lykter følger overganger med EAustevoll reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Itillegg så ligger det milliarder av slike spørsmål fra før av her inne. use the search box, Verwenden Sie das Suchfeld -> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 2 minutter siden, Reef89 skrev: Itillegg så ligger det milliarder av slike spørsmål fra før av her inne. use the search box, Verwenden Sie das Suchfeld -> Beklager at jeg opptok et nytt emne for å spørre et spørsmål.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Er det ikke dette forumet er for Reef89? Å stille spørsmål.. Er jo en gjenganger det at du skriver at folk må bruke søkefunksjonen. Søkefunksjonen er jo helt elendig nå i forhold til hvordan det var når Gunnar driftet det gamle forumet. Så tål at folk spør, og la vær å svar hvis du ikke har noe fornuftig å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 (endret) 26 minutter siden, T.H.O skrev: Er det ikke dette forumet er for Reef89? Å stille spørsmål.. Er jo en gjenganger det at du skriver at folk må bruke søkefunksjonen. Søkefunksjonen er jo helt elendig nå i forhold til hvordan det var når Gunnar driftet det gamle forumet. Så tål at folk spør, og la vær å svar hvis du ikke har noe fornuftig å komme med. Nei. Forumreglene sier at en skal søke før en poster ny tråd, så det ikke blir overflødig med tråder som er helt like Det må jo du og skjønne. ...Du blar nedover sidene og det er like tråder hele tiden, det er rot. Ingen tråder blir slettet fra forumet utenom spesielle unntak. Og søke på forumet er enklere enn å steke en Grandiosa. Det aller letteste er å søke på google med bimmers.no som siste ord, da får en opp alle tråder som omhandler det spørsmålet/emnet. La hver å skriv selv du da du ikke kom med noe bidrag) ..Jeg bidro no ihvertfall til trådstarter: Endret Mars 19, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Har 2 stk liggende hvis du skal ha de. Holder til i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 1 time siden, Reef89 skrev: 1 time siden, Reef89 skrev: 1 time siden, Reef89 skrev: Nei. Forumreglene sier at en skal søke før en poster ny tråd, så det ikke blir overflødig med tråder som er helt like Det må jo du og skjønne. ...Du blar nedover sidene og det er like tråder hele tiden, det er rot. Ingen tråder blir slettet fra forumet utenom spesielle unntak. Og søke på forumet er enklere enn å steke en Grandiosa. Det aller letteste er å søke på google med bimmers.no som siste ord, da får en opp alle tråder som omhandler det spørsmålet/emnet. La hver å skriv selv du da du ikke kom med noe bidrag) ..Jeg bidro no ihvertfall til trådstarter: Jeg har ikke noe problem med å forstå hva du mener. Men det hjelper lite å rope ut gjentatte ganger at man må bruke søkefunksjonen, når den er så elendig som den er. Å bruke google med bimmers.no i teksten er nytt for meg, og sikkert mange andre. Nei. Forumreglene sier at en skal søke før en poster ny tråd, så det ikke blir overflødig med tråder som er helt like Det må jo du og skjønne. ...Du blar nedover sidene og det er like tråder hele tiden, det er rot. Ingen tråder blir slettet fra forumet utenom spesielle unntak. Og søke på forumet er enklere enn å steke en Grandiosa. Det aller letteste er å søke på google med bimmers.no som siste ord, da får en opp alle tråder som omhandler det spørsmålet/emnet. La hver å skriv selv du da du ikke kom med noe bidrag) ..Jeg bidro no ihvertfall til trådstarter: Nei. Forumreglene sier at en skal søke før en poster ny tråd, så det ikke blir overflødig med tråder som er helt like Det må jo du og skjønne. ...Du blar nedover sidene og det er like tråder hele tiden, det er rot. Ingen tråder blir slettet fra forumet utenom spesielle unntak. Og søke på forumet er enklere enn å steke en Grandiosa. Det aller letteste er å søke på google med bimmers.no som siste ord, da får en opp alle tråder som omhandler det spørsmålet/emnet. La hver å skriv selv du da du ikke kom med noe bidrag) ..Jeg bidro no ihvertfall til trådstarter: Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 4 timer siden, lagunilla skrev: Har 2 stk liggende hvis du skal ha de. Holder til i Oslo. Pris, tilstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 On 19.3.2016 at 17.41, lagunilla skrev: Har 2 stk liggende hvis du skal ha de. Holder til i Oslo. Har tilfeldigvis ikke disse enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 Så det er et eget triks når en skal søke i forumet? Med Google?Jeg får nesten aldri opp noe når jeg søker i feltet på forumet sine sider når jeg lurer på noe. Da går det ofte på utenlandske sider. Det har jo vært mange interessante tråder på forumet gjennom årene. Skal prøve meg fram. Har og planer om å sette facelift lykter på en 1996 mod, så skal følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 28, 2016 Share Skrevet November 28, 2016 55 minutter siden, danskiii skrev: Har tilfeldigvis ikke disse enda? Jo, ligger fortsatt i garasjen og støver ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 29, 2016 Share Skrevet November 29, 2016 7 timer siden, lagunilla skrev: Jo, ligger fortsatt i garasjen og støver ned. PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå