Kaptein-A Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Hei tenkte å kjøpe meg noen finere felger, men sliter med å finne de "perfekte" felger. Setter stor pris på hvis noen har noe tips, 19-20 tomms felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 (endret) Hva ser du etter? Er såpass mye på markedet at det er greit om du kunne vært litt mer presis. Kantfelg? konkav? Mye kjekt fra Rohana, Vossen, Work, Volk, BBS. Endret Mars 26, 2016 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein-A Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Beklager ble skrevet litt fort. Ja er veldig mye på markedet. Jeg er veldig stor fan av Vossen, men hadde håpet å brukt maks 20 000 kr, så da faller nok dessverre Vossen ut. Liker veldig godt Vossen CVT felgene, så noe i den duren hadde vært flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Ikke 19" eller 20", men jeg stemmer på Apex ARC-8 17x8,5 ET20 ogee1, StigJ og håk reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plexus Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 Ehhhh`?? Du har jo allerede de fineste, eller vertfall nest fineste er det.. Alle andre som er foreslått er uorginale og ser mye verre ut. Følger med på salget på finn av M3, spesielt E90/E92 daglig, ser de bilene som er preget av uoriginale deler som ikke har noe med BMW å¨gjøre som Vossen, Hartage og alt slik blir stående usolgt til evig tid, mens orginale blir solgt raskt. Selvfølgelig nettopp fordi en slik bil er laget perfekt orginalt, m-performance er selvfølgelig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 4 minutter siden, Svein Tang skrev: Ehhhh`?? Du har jo allerede de fineste, eller vertfall nest fineste er det.. Alle andre som er foreslått er uorginale og ser mye verre ut. Følger med på salget på finn av M3, spesielt E90/E92 daglig, ser de bilene som er preget av uoriginale deler som ikke har noe med BMW å¨gjøre som Vossen, Hartage og alt slik blir stående usolgt til evig tid, mens orginale blir solgt raskt. Selvfølgelig nettopp fordi en slik bil er laget perfekt orginalt, m-performance er selvfølgelig greit. Og derfor er det greit at folk har sin egen smak og preferanser. Hadde vært kjedelig hvis alle skulle hatt det samme Kaptein-A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 OEMS CVT er replica av vossen til billigere pris, kan jo se om du liker de. Sikkert mange som syns det er litt dumt med replica felger på en M3 dog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 On 3/25/2016 at 20.50, eehgil skrev: Ikke 19" eller 20", men jeg stemmer på Apex ARC-8 17x8,5 ET20 Innmari tøft med litt gummi, faktisk! Kjenner at jeg begynner å bli litt lei av store felger nesten uten dekksider. StigJ og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 On 26.3.2016 at 0.07, Poppy skrev: OEMS CVT er replica av vossen til billigere pris, kan jo se om du liker de. Sikkert mange som syns det er litt dumt med replica felger på en M3 dog.. Synes en M3 fortjener bedre og grommere felger enn OEMS/GS-felger -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 4 timer siden, StigJ skrev: Synes en M3 fortjener bedre og grommere felger enn OEMS/GS-felger Ja som du ser i posten, så skriver jo jeg nesten nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 (endret) Jeg bare presiserte det Apexfelgene som ble postet lengre oppe her er å få i opptil 19". Rimelige felger som har god kvalitet og er lette. Populære som trackdayfelger. http://www.apexraceparts.com/apex-products/ARC-8-Wheels/#.VvpWU9KLRQI Endret Mars 29, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Skal du ha 20" er det lite som slår BBS LM-R på e92 M3 synes jeg. StigJ, awt og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein-A Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå