Ivrig86 Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=67981765&ref=favorites&favoriteListId=6226404 Noen som kjenner til denne? Hva mener dere om prisen? Vanskelig å vite hvordan prisen er siden det ikke er mange 540 på finn. Men ble lagt ut en nettopp... http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72649237 Den er ordentlig GØRRKJEDELIG iforhold!! Den blå ser iallefall jævla fin ut å riktig farger osv osv. Den er ikke lakkert i motorrom og under panser som irriterer meg litt, men er jo ikke noe big Deal! Har aldri hatt denne motoren... Hvordan er di i holdbarhet osv? Orker ikke noe "drit" som må fikses på hele tiden... Har nylig kjøpt leilighet men har holdt av litt penger til en bil også Å sessongen er jo snart igang så begynner å krible greit i kroppen etter en ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 540 er overpriset og gørrkjedelige karosserier bedre å finne en 740 i samme årsklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 (endret) Hva med å gi et konstruktivt svar på de spørsmålene som blir stilt ? Ellers kan man la være. 540 er flotte biler, og jeg kjenner til begge to. Send meg en pm hvis du ønsker informasjon om de Endret Mars 26, 2016 av KasperR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 3 timer siden, D.Toft skrev: 540 er overpriset og gørrkjedelige karosserier bedre å finne en 740 i samme årsklasse. Bullshit! E39 er et veldig flott og tøft karosseri, har selv en e38 og det er penere biler klart det, men også endel større bil. 540 er heller ikke overpriset som du sier her, kan fint få nærmere 200k for en strøken 540 med lav km osv.. Ellers må jeg si til trådstarter at 540 er flotte biler med kraftige og solide motorer.. Selv hadde jeg en 540ia individual i Atlantis fargen med samme farge innvendig. Utrolig gode biler å kjøre, med masse jevnt og fint skyv. Ikke noe racerbil men det er ikke en m5 E39 lenger heller sammenlignet med dagens biler. Nydelig lyd i motoren. Meste problemer har vel vært at oljehuset har løsnet på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Haha, E38 penere enn E39 med M-sport? dette er selvsagt en smakssak, men man burde nok gi fra seg røykpipa når man kommer slike uttalelser hehehe Uansett, den blå er noe lunde ok pris på tenker eg, ville nok prøvd pruta den ned et par lapper til, men bilen virker jo til å vere bra, bare sjekk at kassa og drivverk er noe lunde i samspill. den grå der var vertfall kjedlig og lite interessant, og altfor dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Ja her var det mye info allerede Jeg har som kanskje endel vet hatt myyyye BMW av både spreke og slappe utgaver Så er ikke motor jeg er ute etter. Å jeg har hatt mye forskjellige av både 3,5 og 7 serie å 5 serie... Spessielt E39 er definitivt den bilen man får mest bil for iforholdtil prisklasse. Di siste bilene mine har vært E39 samt en E60 M5. Men ettersom mesteparten av penga er putta i leilighet nå så er det E39 som står i fokus. Eeeegentlig ute etter en original 2.2 med dobbel M sport men disse er ikke lett å finne. Men 540 med automat... Er ikke det kanskje et lite minus? Burde kanskje helst vært manuell? For min del syns jeg automat er kjempedigg på en sånn cruisebil men tenker med tanke på videresalg engang. Er ikle kjent for å ha bilene lenge Vurderer sterkt å dra å se på denne... Sto for litt siden til 135 å nå lagt ut til 120. Han gikk ned til 120 på SMS sist men hadde håpet å få den nedi 100. Ingen som vet om en sølv 2000-2002 2 x Msport med svart sportsskinn som kan selges? gjerne så strøken som mulig selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Når jeg tenker meg om så har jeg hatt en E38 740 før faktisk... Det er vel samme som i disse kanskje? Men det er lenge siden så husker ikke Åssen den var hehe hadde hvertfall ikke no spess problemer med den men hadde den ikke lenge heller Men E38,E36 og E34 virker riiiimelig mye eldre enn E46 og E39 syns nå jeg. Kan være bare et par års forskjell men virker jo 10 år nyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Med tanke på at 540i med manuell kasse ikke er hverdagskost, så burde jo det egentlig ikke være noe problem å selge en 540i, selv med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 540 selv med automat skal ver greitt å selge, spesielt når bilen er i den fargen. Hadde det vore manuell i den og foreksempel 01/02 mod, så kunne man sikkert plussa på vertfall 50-60k til på prisen, manuell er så sjeldent at man like greitt kan gi opp leite hehe.. . Prøv å få den blå så nært 100 så mulig, så tror eg man har fått seg en grei cruisebil til sommern, gjerne bytte ut de felga og mens man holder på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Har lest her på forumet for en del år siden at det da eksisterte 6 stk E39 540i manuell i Norge. Har kun sett en svart til salgs i Rogaland, også vet jeg at det gikk en manuell med ESS-kompressor i Ski-området, men det er 15 år siden nå. Så disse er på linje med hønsetenner, ganske sjeldne saker. Generelt sett virker 540iA som solide biler tross at de nå er gamle - veldig mange av de har relativt høy km-stand på 250-300 000km+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Tror det er en svart Individual 540i/6 på Sør/Østlandet et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 1 time siden, BMWE39turbo skrev: 540 selv med automat skal ver greitt å selge, spesielt når bilen er i den fargen. Hadde det vore manuell i den og foreksempel 01/02 mod, så kunne man sikkert plussa på vertfall 50-60k til på prisen, manuell er så sjeldent at man like greitt kan gi opp leite hehe.. . Prøv å få den blå så nært 100 så mulig, så tror eg man har fått seg en grei cruisebil til sommern, gjerne bytte ut de felga og mens man holder på Okay ja er kanskje sant det hehe fikk litt info om bilen på pm nå at den har hatt relativt mye rust før lakkering. Ikke at det bør ha noe å si Men var også sinnsykt mye feil med den for et års tid siden... Som tydet på en slurvete "ombygging"... ja om det skulle bli den skal jeg ha den nedi 100 å JA di Felga skal jeg IKKE ha nei! Hehe 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Hva er "2x M-sport"? Enten har man M-sport, eller så har man ikke. Det er Audi som driver med innvendig/utvendig greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Nevnte dette for nåværende selger å han sier airbag lyser, antispinn lyser innimellom og svetter en dråpe eller to fra ventildeksel over natta. Regner han mener topp dekselpakningene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Nå, awt skrev: Hva er "2x M-sport"? Enten har man M-sport, eller så har man ikke. Det er Audi som driver med innvendig/utvendig greier. Er en del E39 som kun har M-Sport seter, og M-Sport suspension, men ikke M-Sport fangere. Kanskje noe sånt han tenkte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå