lunda Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 15 timer siden, M3Turbo1000 skrev: Pilot supersport? Nei, michelin primacy hp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Da var det gjort BMW89 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 (endret) Pent! Endret April 19, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Det gjorde seg! Er utrolig fine felger, blir så mye kontrast med de formene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Fine felger. Liker de orginale M hjula. PS har du heisa bilen....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 21, 2016 Forfatter Share Skrevet April 21, 2016 On 19.4.2016 at 19.54, Gorg skrev: Det gjorde seg! Er utrolig fine felger, blir så mye kontrast med de formene der. Helt klart! Tøffe felger som gir en mye grommere look! Veldig happy! On 19.4.2016 at 21.08, M3Turbo1000 skrev: Fine felger. Liker de orginale M hjula. PS har du heisa bilen....? Ligger ett sett med vinterdekk og samme felg ute nå. Vurderer å hente de! Haha senk skal jeg IKKE ja! Da blir bilen ubrukelig. Spacere derimot. Det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 19 minutter siden, lunda skrev: Helt klart! Tøffe felger som gir en mye grommere look! Veldig happy! Ligger ett sett med vinterdekk og samme felg ute nå. Vurderer å hente de! Haha senk skal jeg IKKE ja! Da blir bilen ubrukelig. Spacere derimot. Det trengs Ubrukelig pga for dårlig bakkeklaring eller for dårlig komfort? M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 Er det bare jeg som likte de forrige 18" felgene dine bedre? Ville i alle fall ikke hatt samme oppsett på sommer og vinter, er fint å ha noe å bytte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 2 timer siden, lunda skrev: Helt klart! Tøffe felger som gir en mye grommere look! Veldig happy! Ligger ett sett med vinterdekk og samme felg ute nå. Vurderer å hente de! Haha senk skal jeg IKKE ja! Da blir bilen ubrukelig. Spacere derimot. Det trengs Å space uten å senke blir veldig rart trur jeg. Du får også litt lite camber uten senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet April 21, 2016 Forfatter Share Skrevet April 21, 2016 1 time siden, E.H.D skrev: Ubrukelig pga for dårlig bakkeklaring eller for dårlig komfort? Bakkeklaring først og fremst. Komfort kan jeg ikke si noe på da jeg ikke har prøvd den med senk 10 minutter siden, Walkabout skrev: Er det bare jeg som likte de forrige 18" felgene dine bedre? Ville i alle fall ikke hatt samme oppsett på sommer og vinter, er fint å ha noe å bytte på Joda, bare så kjedelig ettersom jeg nettopp har lagt på nye sommerdekk på 18" De var forsåvidt fine de felgene ja! 6 minutter siden, M3Turbo1000 skrev: Å space uten å senke blir veldig rart trur jeg. Du får også litt lite camber uten senk. Jasså? Leste litt på noen engelske foraer der flere har gjort det uten problemer... Poenget blir jo og få ut bakhjula litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Jeg syns bilen min ble 10 ganger bedre å kjøre med H&R fjørene. Og jeg har aldri hatt problemer med bakkeklaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 Og vipps satt 15 mm spacere på hver side FØR ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Handlet H&R? Ser mye bedre ut! Men ta et helhetlig bilde så får man et bedre inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 On 24. mai 2016 at 9.02, Gorg skrev: Handlet H&R? Ser mye bedre ut! Men ta et helhetlig bilde så får man et bedre inntrykk Beklager. Her kommer flere bilder dette er H&R ja! M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2016 Tilskudd til bilparken idag! M3Turbo1000 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå