Fahad Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 Lekker bil, BimmerFan! Var det vanskelig å buffe av Fusso? Vurderer å handle den inn jeg også.. har hørt at den har veldig god holdbarhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2016 Tusen takk for det Fahad Fusso er nok litt over gjennomsnittet vanskelig å buffe av ja, spesielt hvis man lar den stå og tørke på lakken lenge Holdbarheten på Fusso er ganske bra har jeg hørt. Min har nå stått på i 3 måneder nå, og er fortsatt like bra. Fusso er så bra at dersom du kjører man kjører på motorvei i pøseregn, så er bilen helt tørr Anbefaler å handle inn den Den kommer til å gjøre en meget god jobb på den deilige X6'n din Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 Dette ser bra ut Bimmerfan Det er så fint å se at vann perler seg på voksen, er selv veldig fornøyd med Swissvax Blue Weis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2016 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Dette ser bra ut Bimmerfan Det er så fint å se at vann perler seg på voksen, er selv veldig fornøyd med Swissvax Blue Weis Tusen takk for det Fredrik Skal definitivt prøve Swissvax også engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 Bra innsats! Blank og fin bil! (Er glad jeg valgte mørke skinnseter i min bil når jeg ser hvordan barna griser til baksetet...) Rensa du skinnsetene først? Hvordan gikk du frem? Dette ble ikke gjort da jeg hadde bilen inne på shining i helga pga. en forglemmelse... vurderer å gjøre det selv. Er det mye jobb? Mener han jeg hadde bilen hos sa han hadde brukt damprens da jeg hadde bilen inne i fjor høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2016 29 minutter siden, Dweezil skrev: Bra innsats! Blank og fin bil! (Er glad jeg valgte mørke skinnseter i min bil når jeg ser hvordan barna griser til baksetet...) Rensa du skinnsetene først? Hvordan gikk du frem? Dette ble ikke gjort da jeg hadde bilen inne på shining i helga pga. en forglemmelse... vurderer å gjøre det selv. Er det mye jobb? Mener han jeg hadde bilen hos sa han hadde brukt damprens da jeg hadde bilen inne i fjor høst. Tusen takk for det Mørke skinnseter kommer jeg også til å velge neste gang Først så støvsugde jeg hele bilen inkl. seter selvsagt Deretter så renset jeg setene med swissvax leather cleaner og jobbet den inn med en børste som fulgte med. Deretter så smurte jeg inn setene med swissvax leather milk, og lot det stå noen timer slik at det skal trekke inn i porene til skinnet. Deretter tørket jeg av restene med en microfiber klut som fulgte med. Angående tidsbruk så kommer det helt an på hvordan du vil at resultatet skal bli. Jeg brukte ca. 2-3 timer på begge forsetene Dweezil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 Som sagt veldig bra :). Den fussoen skal jeg og kjøpe og prøve. Swiss vax kitet er et must for oss med lyst interiør. Nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2016 Tusen takk for det sveigis Fusso bør helt klart prøves. Swissvax kitet er helt suverent og 100% verdt det selvom det er litt i det dyreste laget. Bilen din er også meget vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 Nydelig bil du har her, og ikke minst en lekker farge på interiøret. Fusso ville jeg også prøve, men de var selvfølgelig tomme når jeg skulle kjøpe. Får teste ut Collinite nå, og sjekke holdbarhet på den, så kanskje Fusso neste år. SW leather kit er helt konge, bruker det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 7 timer siden, papertiger skrev: Nydelig bil du har her, og ikke minst en lekker farge på interiøret. Fusso ville jeg også prøve, men de var selvfølgelig tomme når jeg skulle kjøpe. Får teste ut Collinite nå, og sjekke holdbarhet på den, så kanskje Fusso neste år. SW leather kit er helt konge, bruker det selv. Tusen takk for det Jeg har hørt at collinite også er en meget god voks, men god holdbarhet og beadingeffekt. SW leather kit er et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 Skal ikke kuppe tråden men jeg kan bekrefte at Collinite 845 er super :). Lett og jobbe med og gir et knallbra resultat. papertiger, Fahad og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 15 minutter siden, sveigis skrev: Skal ikke kuppe tråden men jeg kan bekrefte at Collinite 845 er super :). Lett og jobbe med og gir et knallbra resultat. Jeg prøvde 476s nå, men er vel samme voks som 845 i fast form? Har brukt flytende meguiars nxt gen Tech wax tidligere, så kjekt å prøve noe nytt. Synes ikke den varte så lenge heller, så gleder meg til å teste holdbarheten på denne. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 Da er det bestilt time for EU-kontroll hos BMW. Håper og regner med at den kommer igjennom uten anmerkninger Ellers så har bilen nylig bikket 100 000 km, og den kommer til å vokse ganske raskt, da bilen blir mye brukt. Dweezil og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Alltid litt spennende med EU-kontroll, men en såpass ny og velholdt BMW bør skli glatt gjennom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2016 5 timer siden, Dweezil skrev: Alltid litt spennende med EU-kontroll, men en såpass ny og velholdt BMW bør skli glatt gjennom! Ja håper på det! Det er ikke måte på hvor godt den bilen er vedlikeholdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå