Gå til innhold

Turbo-HF's 1997 BMW E39 523iA Cosmosschwarz (303)


 Share

Anbefalte innlegg

Style 48 hjulene ble levert til Vianor idag, for å montere vinterdekk på, så det er klart til sesongen, før rushtiden begynner. :-) Bilen går i lakkboksen på fredag, visst! :-) Ny forskjerm på, og dørene foran må fikses på litt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sist ventes det enda, og det begynner å haste.. Min mor har også omsider fått seg BMW, igjen, endelig, og idag har jeg fylt på Omega sin full drivstoffsystemrens og i tillegg fylt 98 oktan Shell på 316iT'en, pluss kjørt en runde, og N42-motoren oppfører seg tålelig bra, som en 1,8 gjør ;) Hadde dette på fordi bilen gikk noe magert, selv etter at alle sensorer og luftmassemåler er skiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46'en går bedre nå, gitt, mer jevnt, spesielt på tomgang. :)

Det som derimot er skikkelig ergerlig er at lakkverkstedet har overbooket seg, og tydeligvis ikke klarer å ha bilen ferdig til i morgen, torsdag, likevel, og jeg reiser til Stavanger og Landstreffet på fredag... Skulle helst hatt med meg bilen, men jeg kommer meg dit, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen her blir helt njut! Glemmer liksom litt hvor fin E39 er original når man ser alle rusthaugene med ulakkert m-sportfanger og terninger i speilet.. Skikkelig bra at du tar vare på denne!

 

Hvor finner jeg mer info om treffet 9/9? Er det mulig for meg som har solgt BMWen og komme for å se på bilene som er utstilt? Fant facebookeventen, men der var det ikke mye info.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sandersander skrev:

Denne bilen her blir helt njut! Glemmer liksom litt hvor fin E39 er original når man ser alle rusthaugene med ulakkert m-sportfanger og terninger i speilet.. Skikkelig bra at du tar vare på denne!

 

Hvor finner jeg mer info om treffet 9/9? Er det mulig for meg som har solgt BMWen og komme for å se på bilene som er utstilt? Fant facebookeventen, men der var det ikke mye info.

 

Står nokså mye på eventen hvis du blar litt ned. Er lagt ut program for helgen :) 

https://scontent.fsvg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/14102386_1257764864248245_7245581088946989080_n.jpg?oh=4449789da286b7b3d6339a37d92f7f52&oe=587B23DE

Endret av Tollefsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, sandersander said:

Denne bilen her blir helt njut! Glemmer liksom litt hvor fin E39 er original når man ser alle rusthaugene med ulakkert m-sportfanger og terninger i speilet.. Skikkelig bra at du tar vare på denne!

 

Hvor finner jeg mer info om treffet 9/9? Er det mulig for meg som har solgt BMWen og komme for å se på bilene som er utstilt? Fant facebookeventen, men der var det ikke mye info.

 

Les under linken fra Tollefsen, her! :D Tusen takk, klart du kan komme å beundre! Hyggelig å høre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, Tollefsen said:

:D

 

Får bilen tilbake til neste uke.. For å si det sånn, det var en som mistet jobben sin på grunn av dette :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Turbo-HF skrev:

:D

 

Får bilen tilbake til neste uke.. For å si det sånn, det var en som mistet jobben sin på grunn av dette :o

Hva i all verden som har skjedd for at noen skal miste jobben? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutes ago, danskiii said:

Hva i all verden som har skjedd for at noen skal miste jobben? :o

Han var ubrukelig, han figuren sin skyld at jeg ikke får bilen ferdig til treffet! :o

Møtte ikke på jobb på flere dager! :@

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Turbo-HF skrev:

Han var ubrukelig, han figuren sin skyld at jeg ikke får bilen ferdig til treffet! :o

Møtte ikke på jobb på flere dager! :@

Huffsann :/ Bra de ordner opp da, men leit å ikke få bilen til lovet tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tollefsen skrev:

 

9 timer siden, Turbo-HF skrev:

Les under linken fra Tollefsen, her! :D Tusen takk, klart du kan komme å beundre! Hyggelig å høre! :D

Tusen takk gutta, da ses vi på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Gabz said:

Synd med useriøse folk som holder på slik, skjønner den frustrasjonen når man mister et stort treff. Men blir bra til slutt da :)

Ja, det er det... Merkelig at å "døgne" og fjolle hele natten er viktigere enn en kundebil, men noen skjønner bare ikke! :o Det gjør det, er lovet et helt sykt bra resultat som kompensasjon! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...