Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 hours ago, RemyNG said:

Ja har selv vært på jakt etter disse på min bil i en liten stund :P

Yupp, de begynner faktisk å bli sjeldne, iallfall her hjemme. :o

Skrevet

Så ble de kjøpt igår, torsdag kveld. ☺ Levert inn til oppussing av kantkjøring og sår og får på nye dekk på dem. ☺

20161014_090736.jpg

20161014_090747.jpg

Skrevet
4 minutes ago, RemyNG said:

Noe update? :D Venter spent her jeg nå :D

Jeg også. Det siste bildet var update fra i går, kommer fargen endelig på i dag, skulle gjort det i går, men.. :P

Skrevet (endret)

Ja, takk, @RemyNG:D Lørdag nestkommende uke, hvis ikke før, henter jeg den, endelig! Det ser dessverre ikke ut som den blir klar eller at jeg rekker det noe før, men da kommer det bilder! :D 

Endret av Turbo-HF
Skrevet

Igjen, uflaks med sykdom hos firmaet, men det går fremover, og i dag, så skaffer jeg motorvarmer til henne, i mellomtiden, mens jeg venter! :o;)

Skrevet

Uff forsatt vente tid ja, ja det er jo litt kjedelig. 

Motorvarmer er veldig greit og ha 😃 holder på med og koble opp min. Mangler kun den kabelen som går inn til kupé så har man alt klart for vinteren. 

Skrevet (endret)
2 hours ago, RemyNG said:

Uff forsatt vente tid ja, ja det er jo litt kjedelig. 

Motorvarmer er veldig greit og ha 😃 holder på med og koble opp min. Mangler kun den kabelen som går inn til kupé så har man alt klart for vinteren. 

Ja, men denne uken må den være klar nå.... :-) Så bra, jeg dropper kupévarmerdelen, betyr ikke mye for meg, vil heller ha motoren lunke, jeg fryser sjelden! ;) 

Endret av Turbo-HF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...