Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 3 minutes ago, RemyNG said: Dæven m parralel felger er ikke feil 😁😁 Nei, de er rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 Ja har selv vært på jakt etter disse på min bil i en liten stund Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2016 19 hours ago, RemyNG said: Ja har selv vært på jakt etter disse på min bil i en liten stund Yupp, de begynner faktisk å bli sjeldne, iallfall her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2016 Så ble de kjøpt igår, torsdag kveld. ☺ Levert inn til oppussing av kantkjøring og sår og får på nye dekk på dem. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 Etik39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Du har kanskje nevnt det før, men hvilken farge blir den? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Noe update? Venter spent her jeg nå Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 17 minutes ago, Poppy said: Du har kanskje nevnt det før, men hvilken farge blir den? Montreal Blue 297. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 4 minutes ago, RemyNG said: Noe update? Venter spent her jeg nå Jeg også. Det siste bildet var update fra i går, kommer fargen endelig på i dag, skulle gjort det i går, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 høres veldig bra ut Dette blir en veldig fin farge Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 (endret) Ja, takk, @RemyNG Lørdag nestkommende uke, hvis ikke før, henter jeg den, endelig! Det ser dessverre ikke ut som den blir klar eller at jeg rekker det noe før, men da kommer det bilder! Endret Oktober 20, 2016 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2016 Igjen, uflaks med sykdom hos firmaet, men det går fremover, og i dag, så skaffer jeg motorvarmer til henne, i mellomtiden, mens jeg venter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Sånn ser kit'et ut, nå mangler bare ledningsnett, som skal bestilles. ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 Uff forsatt vente tid ja, ja det er jo litt kjedelig. Motorvarmer er veldig greit og ha 😃 holder på med og koble opp min. Mangler kun den kabelen som går inn til kupé så har man alt klart for vinteren. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2016 (endret) 2 hours ago, RemyNG said: Uff forsatt vente tid ja, ja det er jo litt kjedelig. Motorvarmer er veldig greit og ha 😃 holder på med og koble opp min. Mangler kun den kabelen som går inn til kupé så har man alt klart for vinteren. Ja, men denne uken må den være klar nå.... Så bra, jeg dropper kupévarmerdelen, betyr ikke mye for meg, vil heller ha motoren lunke, jeg fryser sjelden! Endret Oktober 26, 2016 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå