Gå til innhold

Noen her som fikser rust?

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen min har dessverre litt krokan på seg etter 14 år på veien, noe jeg må gjøre noe med. Lurte på om noen her tar på seg slikt? Send gjerne en PM i såfall. Anbefalinger til andre flinke folk/selskaper tas også imot med takk, men skal være så billig som mulig uten at det blir jalla-resultat. Tenker å få lakkert M-fangere foran og bak samtidig, så ta gjerne det med i prisen. 

Holder til i Ås, Akershus, men kan fint kjøre en time eller to for levering hvis prisen er fin. 

Bilder av skjønnhetene:

Front på kanaler begge sider (er mest overflate men festehull til lokariklips har blitt dårlige så ny kanalbit er nok best):

kanal 2.JPG

kanal_1.JPG

Bakskjerm (mynt for størrelsessammenligning):

bakskjerm.JPG

Og en flekk i dørkarm:

dørkarm.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Er redd du må legge til en 20-krone eller to på den bakskjermen, etter at du begynner å skrape vekk lakkboblene. Hadde tilsvarende i bakluka på en e46; det endte med skift av hele luka på garanti. Olsen Billakkering i Fredrikstad har jeg forøvrig god erfaring med. Vet ikke om de monterer nye kanaler, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tenkte mest på å få gjort det svart til en snillere pris :) Har fått pris av et par lakkerere nå, og skal innom en til på onsdag. Blir bare så fort stive priser når det er "offisielt"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har bilen min hos Mjøndalen autolakk nå til fargebytte! Kan absolutt annbefalle disse! Bare presiser at jobben skal gjøres nøye! :) Ring eller send SMS på 40166272 å legg med noen bilder. Hils å si du ble tipset av Kristian som di har et fargebytte for på en E39 nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...