Gabz Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 Bilen min har dessverre litt krokan på seg etter 14 år på veien, noe jeg må gjøre noe med. Lurte på om noen her tar på seg slikt? Send gjerne en PM i såfall. Anbefalinger til andre flinke folk/selskaper tas også imot med takk, men skal være så billig som mulig uten at det blir jalla-resultat. Tenker å få lakkert M-fangere foran og bak samtidig, så ta gjerne det med i prisen. Holder til i Ås, Akershus, men kan fint kjøre en time eller to for levering hvis prisen er fin. Bilder av skjønnhetene: Front på kanaler begge sider (er mest overflate men festehull til lokariklips har blitt dårlige så ny kanalbit er nok best): Bakskjerm (mynt for størrelsessammenligning): Og en flekk i dørkarm: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 Må nesten følge med her. Har litt rust selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 ... Er redd du må legge til en 20-krone eller to på den bakskjermen, etter at du begynner å skrape vekk lakkboblene. Hadde tilsvarende i bakluka på en e46; det endte med skift av hele luka på garanti. Olsen Billakkering i Fredrikstad har jeg forøvrig god erfaring med. Vet ikke om de monterer nye kanaler, dog. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Hmm, okei. Ja, er klar over at det alltids ligger med under overflaten, men blir nok kapp og sveis uansett så da er det ikke så stor forskjell på om det er en 10-kroning eller en femtilapp And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Dette er jo helt vanlig "overflaterust" så dette fikser alle Lakkerere uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 Tenkte mest på å få gjort det svart til en snillere pris Har fått pris av et par lakkerere nå, og skal innom en til på onsdag. Blir bare så fort stive priser når det er "offisielt".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Hvilken pris har du fått hos lakkerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Jeg har bilen min hos Mjøndalen autolakk nå til fargebytte! Kan absolutt annbefalle disse! Bare presiser at jobben skal gjøres nøye! Ring eller send SMS på 40166272 å legg med noen bilder. Hils å si du ble tipset av Kristian som di har et fargebytte for på en E39 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 Har funnet noen andre igjen nå som jeg har avtalt med, ellers takk for tips! Kan ta kontakt med dem neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå