Marius Krokdal Skrevet Mai 31, 2016 Forfatter Skrevet Mai 31, 2016 Kommer med en liten update igjen! Da var tiden inne for å skifte drivstoff og oljefilter samt olje. Fikk bilen opp: Skiftet dieselfilteret: Tappet ut gammel olje: Gammel olje: Nytte olje filter: Ferdig: Forbruket gikk ned med 0.14l per mil, noen som tyder på at denne bilen ikke er passet så godt på som forrige eier sa.. Planen videre er å bytte ut mine halogen lykter mot xenon lykter, deretter handle senk når lønning kommer inn på kontoen! Skal også hente meg 2 nye bak dekk 225/35 som jeg skal ha på bak felgene som er 18x9.5 for å få litt mer strekk. danskiii reagerte på dette 1
Marius Krokdal Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Skrevet Juni 3, 2016 Lite som foregår for tiden.. Har 2 stk lamper som lyser som skyldes en rattvinkel sensor som trenger å kalibreres, og får det ikke helt til.. Ender vell opp med å sende inn til GS
Marius Krokdal Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Skrevet Juni 7, 2016 I går vart det en spontan tur inn til GS for å få de til å kalibrere/kode rattvinkelsensoren, noe som de gjorde. Kjørte 200 meter, og der kom feilmeldingene tilbake -.- Feilmelding om rattvinkelsensor og lws-id kom tilbake, noe som sier at GS har gjort en dårlig jobb kanskje? Muligens rattvinkelsensoren som er ødelagt, men det har vell de skulle merket under kalibreringen/kodingen?
Marius Krokdal Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Skrevet Juni 8, 2016 Da har jeg nettopp vert innom og vist bilen, så nå er endelig mangellappen borte Bestilte akkurat noe som jeg synes er en av de viktigste tingene som du MÅ ha på bilen, noen som kan gjette hva det er?
Marius Krokdal Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Skrevet Juni 8, 2016 2 timer siden, Gabz skrev: Coilovers håper jeg? Stemmer det! Gleder meg som unge faktisk Ble supersport black evolution.
Marius Krokdal Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Skrevet Juni 8, 2016 Fikk en liten pakke i dag med ny list til støtfangeren fram og led til skiltlysene: Før: sammenligning: ferdig: Så til listen før: etter: skal feste skiltene på fangeren igjen, men da med magneter så kan ta av og på som jeg vil 1 time etter jeg tok av skiltet traff jeg selvfølgelig på kontroll å fikk advarsel.. Og jaa, bilen er langt i fra rein.. Regner hvert 10ende minutt her
Marius Krokdal Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Skrevet Juni 9, 2016 Micro update; Siden jeg ble stoppet i går så måtte jeg sette på skiltet.. Da dro jeg på arbeidet til min far å hente magneter 😊 Rengjøring: rent: skilt på plass: glemte helt å ta bilder på hvordan jeg festet magnetene så her er ferdig resultatet på hvordan det ble framme: så nå kan jeg ta av å på skiltet uten problemer!
Marius Krokdal Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Skrevet Juni 11, 2016 14 timer siden, Gabz skrev: Nice! Bare å få på svarte N-merker nå Ja, må bare kjøpe meg nye skilt først!
Marius Krokdal Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Skrevet Juni 13, 2016 (endret) Hei, da har jeg endelig fått somlet meg til å skifte dekk bak på sommerfelgene For de som lurer så er det BBS RS GT replica, som ble solgt på GS for 6 år siden og har siden da stått på en e30 M3 og har bare rullet 140 mil! Betalt bare 5000 med dekk, så gjorde et kupp der. Slik ble det med de nye dekkene bak: 225/35 på 9.5 og 215/34 på 8.5 fram. På bilen: Beklager for dårlige bilder, jobber fortsatt med saken med å skaffe et speilreflekskamera! Endret Juni 13, 2016 av Marius Krokdal
Marius Krokdal Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Skrevet Juni 13, 2016 Hei, Var å tok noen sjappe bilder nå nettopp: Håper senken kommer i løpe av uken her...
Marius Krokdal Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Skrevet Juni 28, 2016 Hei, Siden det har vert lite respons her så føler jeg at jeg ikke trenger å oppdatere å ofte.. Fikk bi-xenon lyktene mine her om dagen og her er de ferdig monterte: Sitter å vurdere å sote refektorene til langlyset gule, samt grøftlysene. Har også bestilt nye bmw merker overalt, nye skilt og svart N-merker! Senk kommer om 5 dager!!
Gabz Skrevet Juli 2, 2016 Skrevet Juli 2, 2016 Sikkert flere som følger med i stillhet Blir bra med litt detaljer og senk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå