kortsluttning Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Selger sier den har m pakke, med m aerodynamic. Fangeren så ikke helt ut som M sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 Søkte opp 7 siffer i VIN code, sto ingen ting om M sport eller aerodynamic der heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 (endret) Ikke M-sportfront på denne, fronten er helt standard med ettermonterte splittere. Bakenden ser ut som M-sport ja. Felgene er Style 193, og er M-sportfelger. Når det er sagt så kler E91 lci standardfronten veldig veldig bra også Slike splittere: http://m.ebay.com/itm/321678307494 Endret Mai 19, 2016 av Marius2002 kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Fronten er standard, baken er M-sport som det sies over her. Se på bilde av min så ser du likheten foran (uten splittere) og ulikheten bak. kortsluttning og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Eneste aerodynamikk her er leppa/splitterne. Spørs da om det er m-sport understell. Rart å mangle frontfangeren hvis man tar en konvertering til m-sport. Kan være at det bare er montert senkefjærer. Men pen bil da kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Sikkert vært skadet front på den og så funnet det rimeligste alternativet med ny/brukt fremfanger... Jeg hadde ihvertfall rygget unna den der. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 Dette må jo være den billigste måten å bygge om til M-sport Hva med sideskjørtene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 (endret) Var litt kjapp ser jeg. Du skrev jo allerede lenger oppe at utstyrslisten ikke beskrev noenting om M-sport. Da er vel kun hekken samt felgene M-sport (ettermontert)? Hvordan er interiøret? Legg ut utstyrslista da siden du har den allerede Edit: Sideskjørtene er ikke M-sport. M-sport har ikke den knekken helt i fremkant. Endret Mai 19, 2016 av StigJ kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 (endret) Bilen mangler endel utstyr, soltak, comfort access osv... Men håper den har fullt M-Sport understell? Har hatt diesel coupe med automat, fint med litt forandring Denne har 3liter bensin, med manuell. S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CD Brake Energy Regeneration S2PA Lockable wheel bolt S2SX BMW LA wheel multi-spoke 282 S4AE Armrest front, retractable S4B9 Interieurleisten Alu Feinschliff S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S8S2 Coding, alarm signal S8S3 Automatic locking during starting S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S230 Extra package, EU-speciifc S258 Tyres with runflat properties S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S321 Exterior parts in vehicle colour S386 Roof railing S417 Roller sun visor, rear door S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S481 Sports seat S493 Storage compartment package S502 Headlight cleaning system S507 Park Distance Control (PDC), rear S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S563 Light package S609 Navigation system, Professional S620 Voice control S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite S845 Acoustic fasten seat belt reminder S863 Dealer List Europe S868 Language version, Dutch S877 Omission of non-combined operation S886 Operating instructions, Dutch Endret Mai 19, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Denne har M-sportunderstell S704. Trenger du f.eks. soltak da? Jeg valgte bevisst uten, selv om jeg synes soltak er kult. Fordi dreneringen på panoramasoltaket gikk ofte tett som resulterte i oversvømmelse i bagasjerom på E91. Har vært med å utbedret dette på en E91 preface tidligere, merket ikke at det var oversvømmelse før det ble kortslutning på noe ved stereoen(ettermontert skjult sub i siden bak). Pumpet vel ut 2-3liter vann.. Regner med BMW har utbedret dette på LCI, men jeg tok ingen sjanser. Det er svært enkelt å fikse, men man merker det ikke før det er for sent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 (endret) Understell, og en n53b30 er egentlig det viktigste. Det er kjedelig når sånt skjer :/ Hadde jo vært fint med panorama tak avogtil, men får nok også stivere karrosseri uten. Endret Mai 19, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 (endret) Det er ingen M-sport det der nei. M-understell, sportseter og m-rattet er utstyr man uansett kunne velge selv om man ikke valgte hele M-sport pakken. Og dette er felgene den ble levert med ny.... Enig med Marius. Bare en uting med soltak. Hva skal du med mange kg i taket da? Ser det mangler noe veldig vesentlig på utstyrslista: sort taktrekk! Det synes jeg er et must. Om det er fullt m-sport understelle eller kun fjærer og dempere er jeg usikker på. Men ønskes det tykkere stabstag kan jeg varmt anbefale H&R sitt kit. Har det på Z4en og det strammet bilen opp merkbart. Endret Mai 19, 2016 av StigJ Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 (endret) Gir H&R tilsvarende kjøreegenskaper som Msport? Syns egentlig de nye felgene så bedre ut, de er også ganske lette Nå skremte du meg, sort tak trekk er et must Endret Mai 19, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Er det ikke sort taktrekk da? S775 Antracite headlining.. Eller bommer jeg? (jeg vet antrasitt ikke er sort, men det er mørk grå og derfor sort nok) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2016 Share Skrevet Mai 19, 2016 Stemmer det ja. Overså visst den jeg Hva ønsker du av kjøreegenskaper da? M-sport er nok litt mer komfort enn H&R. Litt mykere og mer krenging. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå