Snowgoon Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 (endret) Etter lang tid uten aktivitet har jeg funnet veien tilbake til forumet. Gjennom tiden som har gått siden jeg sist var aktiv har jeg eid flere biler, men for tiden er jeg en superfornøyd eier av en Le mans blå E92. Kjøpte bilen på sensommeren i fjor og har bare kost meg med den, den har ikke blitt utsatt for noen oppgraderinger og blir holdt original. Den har selvfølgelig fått masse god pleie. Men har flyttet ut til Ås og jobber på Skedsmo, så er for tiden på jakt etter noe å erstatte denne med, da jeg ikke vil påføre bilen en enorm km stand grunnet pendling, og det frister med automatgir grunnet mye køkjøring inn og ut av Oslo. Så neste stopp på min reise gjennom Bmw land blir vell en E61. Både E92 og E61 er biler jeg har ønsket meg over lengre tid, ja helt siden disse ble lansert. Så nå gjenstår det bare å få skiftet knirkeforinger og tatt service før e92 havner ute på markedet. Endret Juli 23, 2016 av Snowgoon Marius2002, StigJ og mossing 92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Så ut som en meget flott E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Flott bil! Og blitt fellow Ås-ing, gitt! Kan jeg spørre hvor i Ås du bor? Ikke spottet denne enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 1 time siden, StigJ skrev: Så ut som en meget flott E92 Takk for det😊 Blir full runde med polering osv neste helg så skal nå klare å få den hakket bedre. 30 minutter siden, Gabz skrev: Flott bil! Og blitt fellow Ås-ing, gitt! Kan jeg spørre hvor i Ås du bor? Ikke spottet denne enda. Takk for det. Ås-ing ja, er det det folk her ute betegner seg som? Jeg bor i nærheten av Bjørnebekk. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Haha, gud veit, kanskje Borti der, ja! Koselig der. Bodde litt forbi Bjørnebekk da jeg var yngre. Men da ser vi nok hverandre på veiene her en eller annen gang Følger også spent med på oppdateringer på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 8 timer siden, Gabz skrev: Haha, gud veit, kanskje Borti der, ja! Koselig der. Bodde litt forbi Bjørnebekk da jeg var yngre. Men da ser vi nok hverandre på veiene her en eller annen gang Følger også spent med på oppdateringer på denne! Ja er koselig her, stille og rolig. Stor kontrast fra å bo i Oslo. 😊 Det skal du ikke se bort ifra. Blir nok ikke noen spennende oppdateringer på denne, skal snart selges. Kan alltids få slengt ut et bilde av foring bytte og noen vaske bilder. Blir nok bedre når jeg får kjøpt en e61, da det vil bli gjort mere med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Flott bil! Var ikke veldig ulik min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 11 timer siden, Eivimath skrev: Flott bil! Var ikke veldig ulik min Takk for det😊 Fin din også, tittet kjapt innom tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Var en fin e92 dette her! Synd det blir en så kortvarig tråd siden du skal selge bilen.. Du får lage tråd med en gang du kjøper ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Da har Coupen blitt solgt for en liten stund siden, eller blitt byttet inn. Var en forhandler i nærområdet som hadde en e61 som oppfylte de fleste kriteriene mine. Reiste ned for å titte og det endte opp med innbytte. Har ikke rukket å ta noen bilder enda så det får bli med et annonsebilde for nå. Er storfornøyd med nye bilen, det er en 2009 520d. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juli 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2016 Går med tanker om å senke e61, men hva anbefaler folk. Prøve å få tak i senkestag, eller å programmere den lavere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2016 Kom over noen relativt strøkne Style 95, med nye dekk til en overkommelig pris. Så da ble det en sen kveldstur til et sted utenfor Kongsvinger for å hente disse i går. Monterte i dag, med 12mm spacere foran og bak da det var dette jeg hadde liggende. Men blir å gå opp til 15 foran og 20 bak. StigJ og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Dette var en veldig fin e61 og ble perfekt med 95 felga.:). Ser du skriver du er storfornøyd med bilen ,noe som gleder meg. Jeg har og en e61 og har aldri hatt en så god bil. Den fargen du har ,er utrolig pen synes jeg og.Så her må du bare pøse på med bilder og updates,fordi det gleder en e61 entusiast Snowgoon reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juli 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2016 2 timer siden, sveigis skrev: Dette var en veldig fin e61 og ble perfekt med 95 felga.:). Ser du skriver du er storfornøyd med bilen ,noe som gleder meg. Jeg har og en e61 og har aldri hatt en så god bil. Den fargen du har ,er utrolig pen synes jeg og.Så her må du bare pøse på med bilder og updates,fordi det gleder en e61 entusiast Takk for det er veldig fornøyd med felgene, men må få bilen hakket lavere. Mer ingen tvil om at e61 er gode biler, det er helt klart den mest komfortable bilen jeg har har hatt. jeg liker også fargen godt, har heller ikke sett så mange som er i akkurat denne gråfargen, Platinum Grey. Skal få tatt noen ordentlige bilder en dag, og updates blir det. I første omgang blir det litt småtteri, som blank sorte nyrer så det går i et ett med høyglans shadowline listene. Har også planer om bytte ut skiltlysene til LED, men må finne ut om dette passer over fra en annen BMW modell, da jeg helst vil ha ting originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juli 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2016 Ingen stor update i dag, men har tatt noen bilder ute på gårdsplassen her. Har hvertfall fått satt på sorte N merker. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker dem, men de får bli en stund så får vi se om jeg tar de av eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå