Jimbo92 Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Denne tanken? denne har ikke Bensin bilene mine hatt?! hva er dette og hva gjør den? : takker masse for hjelpen på for hånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mai 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2016 e39 520D 2003mod foresten om det har noe og si men det tror jeg lite at det har x3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Bildet ser ut til å stamme fra en e39 med 25 tds motor, tror jeg. Men tanken er for intensivspyling av lykter. Skal være et spesial middel i den egentlig, men den er dyr. De fleste lar den nok bare være tom eller fyller vanlig spylevæske. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Er ikke intensivspyleren for frontruta da? For og ta insekter o.l. Ikke er den dyr heller, Sist jeg kjøpte så var det under 40 kroner for en flaske og den varer jo en hel sommer. Fungerer faktisk veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2016 Alright! tusen takk gutta! setter stor pris på hjelpen deres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Intensivspylertanken ja, aktiverast med knappen på enden av vindusviskar-spaken. I tillegg aktiverast den ved kvar tiande bruk av vanlig spylervæske, meiner eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 (endret) Hver 5. Ble usikker, kanskje ikke riktig. Hver 5. er for lyktene.... Endret Mai 30, 2016 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå