codex Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Hvit e6x er aldri feil Kjør på med bilder! JulianK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 følger spent med på felgvalget JulianK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 22, 2016 Share Skrevet Juli 22, 2016 Må vel følge med her og! Helt enig med Jan (Sveigis), mye gøyere med tråd! JulianK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 Følger med her. Liker "black & white" temaet:-) JulianK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2016 Oi! Kult og se at så mange fulgte med Takk for alle kommentarer og respons. Felgvalget har jeg ikke helt klart og bestemme meg for enda, men har vært og luska litt idag Får se hva det havner på gidder ikke bare kjøpe noe for å kjøpe heller. Kan legge ved noen ekstra bilder av bilen som nylig ble tatt danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 24, 2016 Share Skrevet Juli 24, 2016 De hvite felgene kan bli veldig bra! Ble veldig pent med svart grill og Skal innrømme at det svarte taket vokser litt på meg hver gang jeg ser bilen, passet litt siden den er hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2016 13 timer siden, Gabz skrev: De hvite felgene kan bli veldig bra! Ble veldig pent med svart grill og Skal innrømme at det svarte taket vokser litt på meg hver gang jeg ser bilen, passet litt siden den er hvit. Takk Hehe, ja med engang alt blir komplett så vil du se helheten i det sorte taket. Prøve monterte leppa istad, tenkte og montere den på onsdag for da får jeg låne bukk, blir perverst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2016 Vil tru det at og putte en elefant i kjøleskapet har bedre passform enn Harmann sin frontleppe. Men men, man lar seg faen ikke vippe av pinnen av den grunn bilen begynner og nærme seg med stormskritt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Juli 31, 2016 Share Skrevet Juli 31, 2016 (endret) Rohana rc10 ville ihvertfall jeg vurdert. fine på e60 syns jeg. Si ifra om jeg skal fjerne bilde Endret Juli 31, 2016 av Joachim S Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet August 4, 2016 Forfatter Share Skrevet August 4, 2016 On 31.7.2016 at 14.37, Joachim S Hamar skrev: Rohana rc10 ville ihvertfall jeg vurdert. fine på e60 syns jeg. Si ifra om jeg skal fjerne bilde Ja, RC10 er kjempe rå. Kunne tenkt meg dem i svart og har sett etter det, men det var lettere sagt en gjort. Og jeg prøver litt og unngå og kjøpe splitt nytt, da man taper så sinnsykt med penger på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå