Gå til innhold

Daily driver E91 335ix


 Share

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Eggings skrev:

Så Milltek eksosen komplett fra downpipen landet på ca. gode 10k?

Ingen upris. Greit å montere mtp passform?

 

Frisk pris på DP ja - skal sjekke litt rundt. Er på jakt etter kvalitet hvertfall, så får jeg se om, evt hva jeg ender opp med :)

Anbefaler også at du sjekker med Stertman i Sverige ang Milltek- de shipper til Norge eks mva og det kom billigere ut enn å kjøpe i Norge for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Eggings skrev:

Så Milltek eksosen komplett fra downpipen landet på ca. gode 10k?

Ingen upris. Greit å montere mtp passform?

 

Frisk pris på DP ja - skal sjekke litt rundt. Er på jakt etter kvalitet hvertfall, så får jeg se om, evt hva jeg ender opp med :)

Tror det var 10.500kr, fra downpipes ja. Det er delt flere plasser så det er litt å justere på. Ingenting å si på passform og de har veldig fine stusser i mine øyne. Noen syns ikke det er så fint at man ser selve putten under bilen, men det er i så fall bare å lakke den sort.

26974258902_73ab3d0006_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Frode D skrev:

Tror det var 10.500kr, fra downpipes ja. Det er delt flere plasser så det er litt å justere på. Ingenting å si på passform og de har veldig fine stusser i mine øyne. Noen syns ikke det er så fint at man ser selve putten under bilen, men det er i så fall bare å lakke den sort.

26974258902_73ab3d0006_o.jpg

Virkelig flott bil Frode D!

 

Scorpion har også eksos til 335i. Er relativt rimelig, og ser etter min mening veldig bra ut. Aner ikke hvordan lyden er, men vurderer å prøve selv. Koed skaffer.

http://www.scorpion-exhausts.com/product-details.html?autoid=482

 

 

1300_01-_sbmb063_kit_3quarts.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 9/9/2016 at 0:57 PM, HSA said:

Anbefaler også at du sjekker med Stertman i Sverige ang Milltek- de shipper til Norge eks mva og det kom billigere ut enn å kjøpe i Norge for min del.

 

Takk for tipset, skal sjekkes! :)

 

On 9/9/2016 at 1:26 PM, Frode D said:

Tror det var 10.500kr, fra downpipes ja. Det er delt flere plasser så det er litt å justere på. Ingenting å si på passform og de har veldig fine stusser i mine øyne. Noen syns ikke det er så fint at man ser selve putten under bilen, men det er i så fall bare å lakke den sort.

26974258902_73ab3d0006_o.jpg

 

Det der var en meget kledelig rumpe, Frode D...på bilen altså ! :-P

Gira på noe slikt!

 

Har ellers handla meg det som var tiltenkt årets vinterhjul - men, er det noen som har erfaringer med å kjøre 'klarlakk' felger på vinteren? Blir disse fort ødelagt med irr etter saltlake og tilhørende graps på vinterveiene?

Tenker da på disse, 3SDM 0.04 i 8,5 og 10x19:

Image result for 3sdm 0.04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Tja, børster støv av denne igjen.

 

Er snart service tid, og nye bremser trengs. Hvor kjøper dere bremser? OEM like så greit, eller er det noe å hente med andre typer? Er gira på slissa skiver, kun for syns skyld, og skal overhale kalipperne og lakke dem i samme slengen.

Er Brakes.no plassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre - håper de svarer til forventningene med tanke på mindre bremsestøv.

Blir å overhale kalipperne, og lakkere i samme prosess - så får vi se hvordan det lander til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har da fått ordnet sommersko for 2017 sesongen.

Fikk endelig ønsket oppfylt, og kunne gå opp 1" til 19" denne sesongen. Blir kjørende på OZ Futura også denne sesongen, men som nevnt 1" opp. Syns de kler hjulbuene bra :)

 

Ellers står service og EU kontroll for tur, så fort det er i orden blir det overhaling av kalipperne og montere nye bremser.

 

 

OZ3-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Fått pelt litt på bilen i det siste, og det nærmer seg noe.

 

Fått på nye bremser rundt om, lakket kalippere og jobbet litt med hjulbuene for å romme årets sommersko. Har enda en del justeringer igjen regner jeg med, da den står på bukkene enda.

 

Jeg skulle hatt nye interiør matter. Hvor kjøper folket det?

 

Noen bilder:

 

 

20170402_193705.jpg

20170402_211357.jpg

20170402_211405.jpg

20170404_104205.jpg

20170404_104214.jpg

20170404_113756.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Skjedde på Faderns 1 serie. Og han kjører ikke akkurat hardt. Dette var Greenstuff klosser.
Har hatt Red Stuff på GTVen min som jeg brukte mye på bane. Gikk bra der, men etter det som skjedde med fadern så har jeg valgt bort EBC...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...