awt Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Ja, men med litt begrenset funksjonalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 2 timer siden, bmwgreg90 skrev: Fungerer tune2air med Android og? Ifølge Viseeo sin egen nettside skal det gå an: http://www.viseeostore.com/viseeo-tune2air-wma3000b.html Eggings reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 (endret) Supert, takk for innspill. Jeg kjører Android selv, så foretrekker en fullintegrerbar løsning. Skal sjekke opp denne Combox'en - kan jo fort bli bra Endret August 17, 2016 av Eggings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Combox er, i likhet med det meste av slike ting til BMW også beregnet for Apple-produkter. Bluetooth-streaming vil derimot fungere fint med Android. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 Ok, skjønner - finner nok en løsning. Vrient å montere, eller er det bedrifter som tar seg av montering? tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Selve monteringen er gjort på få minutt, men den må kodes. I tillegg kan det hende at software på iDrive-systemet må oppdateres. Tror ikke du finner noen firma som gjør dette, men det er litt privatpersoner som driver med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet August 28, 2016 Share Skrevet August 28, 2016 Fin bil. Jeg har Hartge eksos og er meget fornøyd med den. Er litt lydi bilen men det er bare positivt synes jeg... Eggings reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet August 29, 2016 Forfatter Share Skrevet August 29, 2016 Takk, like så Har du det ja? Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet August 29, 2016 Share Skrevet August 29, 2016 jeg kjøpte via Hartge i Tyskland. Fikk montert det hos en leverandør her i Stavanger for 5 år siden. Jeg liker både utseende og lyden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet August 30, 2016 Forfatter Share Skrevet August 30, 2016 Ok, takk for tips. Likte godt endestussene og hvis det er en god lyd, vurderes dette. Har de en nettside, evt har du en kontaktperson det går an å komme i kontakt med? Håper de har til x-drive da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anki87 Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 On 10.8.2016 at 10.59, Eggings skrev: Knipset et par bilder etter vask i går - gud hvor mye asfalt støv som sitter i lakken! Skal bli godt med en carspa helg snart, ser jeg. Sava for en flott e91😍👍 Eggings reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet August 30, 2016 Share Skrevet August 30, 2016 http://www.hartge.de/e/bmw_auspuff_4343.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet August 31, 2016 Forfatter Share Skrevet August 31, 2016 16 hours ago, Anki87 said: Sava for en flott e91😍👍 Tusen takk for det 10 hours ago, sydenfareren said: http://www.hartge.de/e/bmw_auspuff_4343.html Se der ja, gull - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eggings Skrevet August 31, 2016 Forfatter Share Skrevet August 31, 2016 16 hours ago, sydenfareren said: http://www.hartge.de/e/bmw_auspuff_4343.html Ser de har kun bakre lyddempere med endestusser - leser jeg det riktig? Er det det du har? Eller har du hele eksosen (fra cat) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olek69 Skrevet September 1, 2016 Share Skrevet September 1, 2016 Traff deg på topdalsveien I går.. flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå